Gjest cerazette2 Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Sluttet på minipillen cerazette for 7 uker siden. Fortsatt ikke fått mensen. Tviler meget sterkt på at jeg er gravid. Vanlig at det tar tid? 0 Siter
Gjest Skal oxo slutte Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Det lurer jeg og på, går på Ceracette, men har tenkt å slutte til sommeren eller noe da jeg planlegger å bli gravid, så spent på når jeg får igjen mensen... blir vanskelig å planlegge nrå jeg har eggløsning om jeg ikke får mensen til rett tid osv. 0 Siter
Gjest også sluttet Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Det lurer jeg og på, går på Ceracette, men har tenkt å slutte til sommeren eller noe da jeg planlegger å bli gravid, så spent på når jeg får igjen mensen... blir vanskelig å planlegge nrå jeg har eggløsning om jeg ikke får mensen til rett tid osv. Hm ja, kanskje.... Jeg gikk på yasmin før, og begynte på cerazette etter fødslen. Har alltid fått mensen i rett tid men ikke nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.