Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn fikk jeg i går for meg at jeg skulle sjekke om Dom de Luise fortsatt levde, så jeg slo opp i Wikipedia og så at han der kun var oppført med fødselsdato og ikke dødsdato.

Så går jeg inn på vg.no just nu og ser at fyren jammen meg døde _i går_!

Og dette er en person jeg ikke har ofret en tanke på mange herrens år. Jammen rart at jeg tenkte på han i går av alle dager...

http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=562742

Skrevet

Jøss, du er synsk! *sperrer opp øyene*

Skrevet

Jøss, du er synsk! *sperrer opp øyene*

*he he* Det er jeg absolutt ikke;-) Jeg fører den opp på konto for pussig sammentreff;-)

Gjest honey darling
Skrevet

Kanskje ørene dine har hørt noe på radioen som du selv var for opptatt til å få med deg, og så har det spunnet rundt i hodet ditt til du plutselig kom på å ta det søket. Det kan være de har sagt noe om vedkommendes sykdom for eksempel. Jeg vet ikke, men jeg ser for meg at det kanskje er sånn det går til når jeg opplever lignende "sammentreff".

Skrevet

Kanskje ørene dine har hørt noe på radioen som du selv var for opptatt til å få med deg, og så har det spunnet rundt i hodet ditt til du plutselig kom på å ta det søket. Det kan være de har sagt noe om vedkommendes sykdom for eksempel. Jeg vet ikke, men jeg ser for meg at det kanskje er sånn det går til når jeg opplever lignende "sammentreff".

Nei, jeg har ikke hørt noe om han på radio eller lignende.

Men det som fikk meg til å sjekke, var noe som egentlig har skjedd for lenge siden (lenge før påske). Jeg satt i stua mens junior så på "Magikerne på Waverly Place" (staves??) og så at far i huset spilles av en som heter de Luise til etternavn. Da tenkte jeg at det sikkert var sønnen, og så tenkte jeg at jeg en dag skulle sjekke på internett om faren fortsatt levde.

Men ukene gikk og jeg glemte hele greia, til jeg plutselig kom på det på mandag.

Men jeg tror ikke ett sekund at dette skyldes overnaturlige ting, altså, mer et pussig sammentreff;-) Jeg sjekker stadig vekk info om folk & fe, i så det er det ikke noe rart ved, og innimellom må det neste slumpe til å være en spesiell "timing".

Senest i går fikk jeg det for meg å sjekke når Peter Ustinov døde, samt om han hadde hatt rollen som Poirot i andre filmer enn den som gikk på NRK i går...;-) Men denne sjekkingen var direkte knyttet til at jeg så programmet, da. Med Dom de Luise gikk det flere uker i mellom.

jubalong70
Skrevet

Det finnes mer mellom himmel og jord...

Gjest Elextra
Skrevet

Kanskje du har hørt det på radioen en gang du ikke fulgte med, men underbevisstheten din fanget det delvis opp likevel?

Alltid skeptisk om noen påberoper seg synskhet (sier ikke at du gjorde det, altså)! :D

Skrevet

Kanskje du har hørt det på radioen en gang du ikke fulgte med, men underbevisstheten din fanget det delvis opp likevel?

Alltid skeptisk om noen påberoper seg synskhet (sier ikke at du gjorde det, altså)! :D

Jeg er også superskeptisk, men jeg kan ikke ha hørt det på radio. Jeg må ha sjekket ut dette før han døde.

I flg CNN døde han nemlig "Monday night": ''DeLuise was surrounded by family when he died in a Santa Monica, California, hospital Monday night, son Michael DeLuise told CNN affiliate KTLA.''

Jeg var inne på internett om kvelden norsk tid, men Calicornia ligger 9 timer før oss, så hvis jeg f eks var inne en eller annen gang mellom kl 20 og kl 23, så var klokka kun mellom 11 a.m. og 14 der borte.

http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Movies/05/05/obit.deluise/index.html

Skrevet

Nei, jeg har ikke hørt noe om han på radio eller lignende.

Men det som fikk meg til å sjekke, var noe som egentlig har skjedd for lenge siden (lenge før påske). Jeg satt i stua mens junior så på "Magikerne på Waverly Place" (staves??) og så at far i huset spilles av en som heter de Luise til etternavn. Da tenkte jeg at det sikkert var sønnen, og så tenkte jeg at jeg en dag skulle sjekke på internett om faren fortsatt levde.

Men ukene gikk og jeg glemte hele greia, til jeg plutselig kom på det på mandag.

Men jeg tror ikke ett sekund at dette skyldes overnaturlige ting, altså, mer et pussig sammentreff;-) Jeg sjekker stadig vekk info om folk & fe, i så det er det ikke noe rart ved, og innimellom må det neste slumpe til å være en spesiell "timing".

Senest i går fikk jeg det for meg å sjekke når Peter Ustinov døde, samt om han hadde hatt rollen som Poirot i andre filmer enn den som gikk på NRK i går...;-) Men denne sjekkingen var direkte knyttet til at jeg så programmet, da. Med Dom de Luise gikk det flere uker i mellom.

Jeg tror dette har noe å gjøre med Magikerne på Waverly Place..

Skrevet

Jeg tror dette har noe å gjøre med Magikerne på Waverly Place..

Aha! Godt å få forklaringen:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er også superskeptisk, men jeg kan ikke ha hørt det på radio. Jeg må ha sjekket ut dette før han døde.

I flg CNN døde han nemlig "Monday night": ''DeLuise was surrounded by family when he died in a Santa Monica, California, hospital Monday night, son Michael DeLuise told CNN affiliate KTLA.''

Jeg var inne på internett om kvelden norsk tid, men Calicornia ligger 9 timer før oss, så hvis jeg f eks var inne en eller annen gang mellom kl 20 og kl 23, så var klokka kun mellom 11 a.m. og 14 der borte.

http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Movies/05/05/obit.deluise/index.html

Da finnes bare én løsning :P

Skrevet

Da finnes bare én løsning :P

Leker du Hercule Poirot? ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det finnes mer mellom himmel og jord...

...enn de fleste andre steder.

Skrevet

;-)

jubalong70
Skrevet

Kan vi anta i alle fall ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...