Gå til innhold

Ny sykkel

Anbefalte innlegg

Gjest sykkelvalg
Skrevet

http://www.gsport.no/Misc/Product/?query=true&productid=411164(BC_4)

denne tenkte jeg å kjøpe, men lurer på om det er et dårlig valg siden den er såpass billig? Skal bruke den til å sykle på asfalt for det meste, til og fra jobb, ca en mil daglig.

Bør jeg legge litt mer penger i det eller holder dette i massevis for en 50-åring uten andre amibsjoner enn å komme seg på jobb på en miljøvennlig måte?.

Gjest Rafens
Skrevet

''eller holder dette i massevis for en 50-åring uten andre amibsjoner enn å komme seg på jobb på en miljøvennlig måte?.''

Ja.

Skrevet

Muligens grei nok, men jeg ville fått påmontert skjermer, og beskyttelse mot kjede slik at du ikke ødelegger klærne.

Skrevet

Holder helt sikkert i lange baner, men som Søssa sier - få på skjermer, støtte og bagasjebærer! Kjøp deg så en sykkelveske så slipper du å sykle med ryggsekk. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Holder helt sikkert i lange baner, men som Søssa sier - få på skjermer, støtte og bagasjebærer! Kjøp deg så en sykkelveske så slipper du å sykle med ryggsekk. :o)

'' få på skjermer, støtte og bagasjebærer! Kjøp deg så en sykkelveske så slipper du å sykle med ryggsekk.''

Ikke uenig med deg, bare dumt at summen av alt det der vil nærme seg prisen på sykkelen!

Skrevet

'' få på skjermer, støtte og bagasjebærer! Kjøp deg så en sykkelveske så slipper du å sykle med ryggsekk.''

Ikke uenig med deg, bare dumt at summen av alt det der vil nærme seg prisen på sykkelen!

Dette koster tilsammen ca 700 kr på obs sport.

brilleslangen
Skrevet

Skjermer må du ha i tillegg, for ellers spruter hjulene på deg om veien er våt. Fås kjøpt i plast til et par hundringser tror jeg. Ellers er sykkelen sikkert grei.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241625990' post='4144290]

Dette koster tilsammen ca 700 kr på obs sport.

Ah, ok.

Trodde kanskje bare en sykkelveske kostet noe sånt, jeg.

Skrevet

Ah, ok.

Kommer an på hva slags sykkelveske man kjøper... Man får sikkert billige (i dobbel forstand) til et par hundrelapper, men som går i stykker om man trør noe mer enn et par liter melk oppi dem og man får adskillig mer solide om man legger i litt mer. Husker ikke hva mine kostet, rundt 350,- pr. stk kanskje? Har hatt dem i flere år og de er like fine! Dessverre har jeg rotet bort den ene. :o(

Skrevet

Ah, ok.

Neida, en sykkelveske koster fra 150 kr og oppover i det uendelige ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...