Gjest Tristann Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Hei hei venner! Så jeg ble etterlyst i tråden om gamle DOL'ere, så her er jeg igjen dere! Tiden har gått, mye vann har rent i bekker, peper har blitt snaddet opp, sprit har blitt drukket opp! Men, jeg er den samme pepe-jenta, go-jenta som dere kalte meg! Skal aldri forandre meg! Bor nå alene med en yngre elsker, som også liker å sutte på pepan og som også er glad i en fest. Unga har jeg heller ikke så mye kontakt med, men jeg lurer på å få en med min nye paffeelskende mann! Savner dere alle som en! Love to te people, raise your snadde! 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Husker nicket ditt ja, men husker ikke at du var en hippie?;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Hehe du skal ihvertfal ha for at du er gjennomført! Og siste kommentaren var fantastisk hehe 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Husker nicket ditt ja, men husker ikke at du var en hippie?;-) ''men husker ikke at du var en hippie?;-)'' *he he' ser for meg den reklamen med hun dama med dreadsene som hyler til mannen sin "har du begynt å spise kjøtt igjen", mens han prøver å skjule sin hang til å gå på biffrestaurant med å si "nei, de er bare en dame jeg driver og ligger med" *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.