Gå til innhold

Husker dere meg da? Go' klem!

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Hei hei venner!

Så jeg ble etterlyst i tråden om gamle DOL'ere, så her er jeg igjen dere!

Tiden har gått, mye vann har rent i bekker, peper har blitt snaddet opp, sprit har blitt drukket opp!

Men, jeg er den samme pepe-jenta, go-jenta som dere kalte meg!

Skal aldri forandre meg!

Bor nå alene med en yngre elsker, som også liker å sutte på pepan og som også er glad i en fest. Unga har jeg heller ikke så mye kontakt med, men jeg lurer på å få en med min nye paffeelskende mann!

Savner dere alle som en! Love to te people, raise your snadde!

Gjest Guroen
Skrevet

Husker nicket ditt ja, men husker ikke at du var en hippie?;-)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe du skal ihvertfal ha for at du er gjennomført! Og siste kommentaren var fantastisk hehe

Skrevet

Husker nicket ditt ja, men husker ikke at du var en hippie?;-)

''men husker ikke at du var en hippie?;-)''

*he he' ser for meg den reklamen med hun dama med dreadsene som hyler til mannen sin "har du begynt å spise kjøtt igjen", mens han prøver å skjule sin hang til å gå på biffrestaurant med å si "nei, de er bare en dame jeg driver og ligger med"

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...