Gå til innhold

Kler jeg korall?

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

"rødrosaoransje"

Er vel den farge som passer minst til rødhårede med rosa hud og fregner.

Solskinnspiken
Skrevet

Hehe, jeg har akkurat sett en del eldre Frustrete Fruer, og Bree er jo i alle fall veldig fin i den fargen, saa jeg tror du trygt kan hive deg paa boelgen.

Selv er jeg lys med blaa oeyne, og jeg faar mange komplimenter naar jeg gaar med et korallskjerf slengt rundt halsen - men jeg hadde aldri trodd at det var en farge for meg.

Skrevet

Mener jeg har hørt at man liker de fargene man kler. :) Selv er jeg vel litt i tvil om det. Skulle gjerne brukt pastellfarger innimellom, men da forsvinner liksom fargen i ansiktet på meg. Og det vil vi jo ikke!

Gjest vingla
Skrevet

Det kommer litt an på øyefargen også. Har du blå øyne vil jeg tro du kler fargen bedre enn dersom du har grønne, brune..

Skrevet

Det kommer litt an på øyefargen også. Har du blå øyne vil jeg tro du kler fargen bedre enn dersom du har grønne, brune..

Jeg trodde det gikk mer i fargen på huden jeg... Om man har litt "grå" hud kan det passe, mens har den tendens til litt rosa kan det kanskje bli litt feil...

Gjest Elextra
Skrevet

Mener jeg har hørt at man liker de fargene man kler. :) Selv er jeg vel litt i tvil om det. Skulle gjerne brukt pastellfarger innimellom, men da forsvinner liksom fargen i ansiktet på meg. Og det vil vi jo ikke!

''Mener jeg har hørt at man liker de fargene man kler. :)''

Jeg vil heller si at DERSOM man har en god sans for farger, IKLER man seg de fargene man kler.

Jeg mener selv jeg har en ganske god teft for farger, og forsøker å kle meg deretter (men bruker likevel bl.a. sort, som jeg nok ikke kler godt). Derimot er det en del farger jeg liker godt som jeg aldri ville kle meg med fordi jeg vet jeg ikke kler dem, f.eks. lavendel.

Skrevet

Nei, for all del, har du rødt hår så IKKE ha på deg røde/ oransje klær!! har rødt hår selv, og det er en farge jeg vet jeg ikke kler! Det er finere med litt kontraster synes jeg, som blå eller grønn..

Gjest Det ville jeg
Skrevet

Nei, huff, den fargen ville jeg stått over om jeg var rødhåra.

Gjest togli
Skrevet

Alle skal visst kunne bruke alle farger, men man må finne den riktige nyansen. Nå kan vel kanskje ikke korall regnes som en egen grunnfarge, så da er jeg usikker...

Korall har jo også mange nyanser og dersom du bruker make up, så vil du kanskje kunne kle de varmeste korallfargene?

Gjest høstløv
Skrevet

Du får se på denne siden

http://www.henne.no/782019/fargen-du-ikke-kommer-unna

Her kommer advarselen for de med rødlett teint og fregner:

Sitat: "Hvis du har rødlig hud bør du likevel styre deg unna trenden, og heller satse på en annen pastellnyanse. Det samme gjelder hvis du ikke har Blenda-hvitt smil. Korallfarget leppestift får nemlig tennene dine til å se gule ut, så de bør være veldig hvite og freshe for at det skal være kledelig."

Gjest Mirakelet
Skrevet

korall er supert for rødhårede :)

har dessuten ment at grønt er en fin farge for rødhårede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...