Gå til innhold

Beate31


DIXI

Anbefalte innlegg

Kjære deg Bea!

Hvordan går det med deg? Jeg ser at du sliter for tiden. Fint at du klarer å skrive her inne, for her er det folk som bryr seg - det ser du vel? Særlig Sør er en ener i å gi gode råd og trøste folk!

Du har bestilt time hos legen, men vet ikke om du vil gå. Hvorfor vil du ikke ha hjelp? Hva er du redd for vil skje hos legen? Er det ikke noen du kan ha med deg, som kan støtte deg og hjelpe deg?

Det er viktig at du får hjelp fra nettverket rundt deg, skjønner du. Dette klarer du ikke alene, så sterke er vi ikke. På et eller annet tidspunkt MÅ vi begynne å snakke om det vonde som er inni oss, får å få hull på byllen, bli kvitt driten.

Jeg gjorde den feilen at jeg ikke snakket om det i 5 år. Det var vel egentlig den største feilen jeg gjorde, for problemene ble bare større og større. Så mitt råd er at du må være modig og tørre å snakke med noen. Kan du det tror du?

*Legger armene rundt deg og gir deg en lang, god klem!*

Stå på, det er mange her som vil hjelpe deg!

Beste hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beate31

Hei dixi og takk for omtanken* Jeg har fått god kontakt med en over nettet, som jeg snakker med om alt det vonde.. I dag knakk jeg sammen på jobb, jeg har ikke hatt det så lett i det siste.. Angst og deprimert.. Har time hos legen den femtende, men jeg tror jeg skal ringe legevakten i dag.. Jeg får ikke sove om nettene, og dagen bare svever avgårde uten meg om du skjønner.. Har skrevet ett brev som jeg skal levere til legen, om jeg drar. Mannen min er på jobben og skal fortelle lett om hva som plager meg til to av de som jobber der, og som jeg stoler ett hundre prosent på. Jeg klarer ikke si det selv.. Fikk panikk da jeg skulle forsøke. Det føles som om jeg har en grusomm hemmelighet som ingen må få vite om,, og den river i meg. Takk for at du er der dixi. Klem fra Beate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dixi og takk for omtanken* Jeg har fått god kontakt med en over nettet, som jeg snakker med om alt det vonde.. I dag knakk jeg sammen på jobb, jeg har ikke hatt det så lett i det siste.. Angst og deprimert.. Har time hos legen den femtende, men jeg tror jeg skal ringe legevakten i dag.. Jeg får ikke sove om nettene, og dagen bare svever avgårde uten meg om du skjønner.. Har skrevet ett brev som jeg skal levere til legen, om jeg drar. Mannen min er på jobben og skal fortelle lett om hva som plager meg til to av de som jobber der, og som jeg stoler ett hundre prosent på. Jeg klarer ikke si det selv.. Fikk panikk da jeg skulle forsøke. Det føles som om jeg har en grusomm hemmelighet som ingen må få vite om,, og den river i meg. Takk for at du er der dixi. Klem fra Beate.

Kjære deg!

Jeg føler med deg, alt det vonde du går igjennom nå.. det er vondt.. jeg vet.. *klem*

Jeg synes du skal ringe legevakten! Du klarer dette, det er jeg sikker på!!

Jeg synes det er flott at mannen din snakker med dem på jobb.. jeg er sikker på at de har full forståelse for hva du går igjennom.

Ønsker deg alt godt, bea! Du er flott og modig!

*styrkeklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate31

Kjære deg!

Jeg føler med deg, alt det vonde du går igjennom nå.. det er vondt.. jeg vet.. *klem*

Jeg synes du skal ringe legevakten! Du klarer dette, det er jeg sikker på!!

Jeg synes det er flott at mannen din snakker med dem på jobb.. jeg er sikker på at de har full forståelse for hva du går igjennom.

Ønsker deg alt godt, bea! Du er flott og modig!

*styrkeklemmer*

Takk Scar Tissue. Jeg kommer akkurat fra legevakta, og jo jeg må innrømme at det var mye lettere enn forventet. Jeg hadde med det berømmelige brevet.. Det gjorde det nok mye lettere*ss*

Jeg har time hos min faste lege onsdag i neste uke, og må gjennom det igjen.. Men jeg skal gå, for jeg har innsett at jeg ikke klarer dette alene.

Jo, det var positivt for meg at mannen min fortalte det på jobben. Jeg var innom sjefa en tur, og vi har en fin kontakt fra før, og jeg tror faktisk at vi får en enda bedre nå. Hun ga meg to skikkelig gode klemmer, og sa at hun var der for meg.. Det var kjempegodt å høre. Tårene bare trillet på meg, for jeg hadde forventet en helt annen reaksjon. Hun sa også at jeg bare måtte komme til henne, hun kunne ikke forstå eller hjelpe så mye, men hun kunne høre på meg, og da sa jeg at det er ikke lett å forstå, men det viktigste var at hun lyttet, og var der.*ss*

Jeg føler meg ti kilo lettere... Takk til dere alle som er her og støtter meg i kampen mot meg selv*ss*

Stoor klem fra Bea..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Scar Tissue. Jeg kommer akkurat fra legevakta, og jo jeg må innrømme at det var mye lettere enn forventet. Jeg hadde med det berømmelige brevet.. Det gjorde det nok mye lettere*ss*

Jeg har time hos min faste lege onsdag i neste uke, og må gjennom det igjen.. Men jeg skal gå, for jeg har innsett at jeg ikke klarer dette alene.

Jo, det var positivt for meg at mannen min fortalte det på jobben. Jeg var innom sjefa en tur, og vi har en fin kontakt fra før, og jeg tror faktisk at vi får en enda bedre nå. Hun ga meg to skikkelig gode klemmer, og sa at hun var der for meg.. Det var kjempegodt å høre. Tårene bare trillet på meg, for jeg hadde forventet en helt annen reaksjon. Hun sa også at jeg bare måtte komme til henne, hun kunne ikke forstå eller hjelpe så mye, men hun kunne høre på meg, og da sa jeg at det er ikke lett å forstå, men det viktigste var at hun lyttet, og var der.*ss*

Jeg føler meg ti kilo lettere... Takk til dere alle som er her og støtter meg i kampen mot meg selv*ss*

Stoor klem fra Bea..

Kjære Bea!

Dette ble jeg virkelig glad for å høre!!

Nå er kanskje den verste dørstokken overskredet mht. at du har vært på legevakten. Det å oppleve at det ikke er så skummelt som man tror på forhånd.. (tro meg, jeg vet..!) Jeg tror helt sikkert at det kommer til å gå kjempebra på legetimen også!

Forståelsesfulle sjefer er veldig godt å ha! Jeg hadde også en slik en.. der jeg jobbet før.. :)

Jeg skjønner godt at du føler deg lettere nå! Det er veldig godt å få en for innenfor hjelpeapparatet.. det er et stort skritt på veien, å innrømme for seg selv at man trenger hjelp.. for så å mote seg opp til å be om det..

Du har all grunn til å være stolt av deg selv, Bea!! :))

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bea!

Dette ble jeg virkelig glad for å høre!!

Nå er kanskje den verste dørstokken overskredet mht. at du har vært på legevakten. Det å oppleve at det ikke er så skummelt som man tror på forhånd.. (tro meg, jeg vet..!) Jeg tror helt sikkert at det kommer til å gå kjempebra på legetimen også!

Forståelsesfulle sjefer er veldig godt å ha! Jeg hadde også en slik en.. der jeg jobbet før.. :)

Jeg skjønner godt at du føler deg lettere nå! Det er veldig godt å få en for innenfor hjelpeapparatet.. det er et stort skritt på veien, å innrømme for seg selv at man trenger hjelp.. for så å mote seg opp til å be om det..

Du har all grunn til å være stolt av deg selv, Bea!! :))

*stor klem*

Bea!

Så FLINK du er! Du skal ha masse skryt og ros for at du tok kontakt med legevakten! Vet godt hvor vanskelig det er og hvor mye det koster! Dørstokkmila er overskredet, nå klarer du å snakke med legen også! Ta med brevet, og hopp i det!

Godt at mannen din stiller opp på denne måten, det er herlig å ha noen som "overtar" når vi ikke orker å fortelle selv.

Tenker masse på deg, håper du har det litt bedre?

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beate31

Bea!

Så FLINK du er! Du skal ha masse skryt og ros for at du tok kontakt med legevakten! Vet godt hvor vanskelig det er og hvor mye det koster! Dørstokkmila er overskredet, nå klarer du å snakke med legen også! Ta med brevet, og hopp i det!

Godt at mannen din stiller opp på denne måten, det er herlig å ha noen som "overtar" når vi ikke orker å fortelle selv.

Tenker masse på deg, håper du har det litt bedre?

Varm klem fra Grete :-)

Ja, takk jeg har det mye bedre med meg selv akkurat nå. Hadde en tung periode i går kveld, men vet at det vil være sånn en stund framover, og må vel bare godta det.

Fikk noe å sove på hos legen, så nå slipper jeg iallefall å ligge om nettene også å gruble** Klæm fra bea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...