Gå til innhold

Billig og god make up :)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Sjekk denne siden: http://www.eyeslipsface.no/

Andre som har kjøpt produkter fra denne siden har vært svært fornøyde! De har også mineralmakeup og alt her i inne er visst like bra som de dyreste merkene. Prisene er jo helt ufattelig lave!!!

Jeg har bestilt min første dose og venter spent :)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

8

• Colette

6

• Orio

6

• også en mor

4

Skrevet

Åj, det var billig ja... Så du kjenner noen som har bestilt herifra?

Det er liksom for godt til å være sant... :o)

Er ikke sånn neglelakk som skaller av etter en dag ol. da tro?

Hva har du bestilt a? Hvor lang tid tar det før du får varene, vet du det?

Gjest togli
Skrevet

Jeg kjenner en som har prøvd og som er veldig fornøyd, ja :)

Min bestilling ble sendt igår, så jeg er spent på hvor lang tid det tar før jeg får pakken! Jeg bestilte mineralpudder, eyeliner, mascara og sminkekoster. Enig i at dette virker for godt til å være sant, men sminkemerket har egen tilhengerskare på Facebook også, og nå er der over 8000 medlemmer der ;)

Uansett, det er så billig at det er verdt et forsøk;)

hjernetrimmern
Skrevet

Dette var jo en helt super side da!! Så utrolig billig!!

Sendte en bestilling jeg også, så det skal bli spennende å taa det i bruk, når det kommer!!

kjerringskinn
Skrevet

Neglelakken har jeg ikke prøvd...ennå, men har en bestilling inne.

Mineralfoundation og concealer er kjempebra. I flg naboens 15-åring var den like bra som ID sine(og hun er veldig merkestyrt), uten at jeg kan verifisere dette. Eyelinere og lipgloss er helt prima. Jeg er allergisk mot en god del sminke, men reagerer ikke på noen av e.l.f. produktene.

Leveringstiden varierer litt. Sist gikk det 8 dager fra bestilling til varene lå i postkassa. Går du over 200 kroner før frakt tar det nok noe lenger tid for da må den gjennom postfortolling først.

Jeg er så fornøyd at jeg ikke nøler med å anbefale dette til venninner, men smak og behag er forskjellig. De lave prisene gjør at man ikke blir ruinert av å prøve. Jeg angrer i hvert fall ikke :-)

Gjest togli
Skrevet

Dette var jo en helt super side da!! Så utrolig billig!!

Sendte en bestilling jeg også, så det skal bli spennende å taa det i bruk, når det kommer!!

Jeg venter også spent :) Det er litt viktig for meg at det kommer kjapt fram, så er spent på om det tar dager eller uker ;)

Skrevet

Takk for linken:-) Jeg ser at mange skryter av dette konseptet og produktene på nettet, så jeg har også sendt inn en bestilling. Fikk jo masse for 150 kr:-)

Gjest togli
Skrevet

Takk for linken:-) Jeg ser at mange skryter av dette konseptet og produktene på nettet, så jeg har også sendt inn en bestilling. Fikk jo masse for 150 kr:-)

Ja, det er helt latterlig billig :)

Jeg vet iallefall at jeg kommer til å handle masse der dersom de produktene jeg allerede har bestilt er gode :)

Skrevet

Ja, det er helt latterlig billig :)

Jeg vet iallefall at jeg kommer til å handle masse der dersom de produktene jeg allerede har bestilt er gode :)

Jeg også:-) Jeg leste i hvert fall at disse produktene ikke måtte forveksles med vanlige "billigmerker". De produserer i store mengder, og selger uten fordyrende mellomledd, og reklamerer kun gjennom internett. Så det er visst der hemmeligheten bak de lave prisene ligger:-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg også:-) Jeg leste i hvert fall at disse produktene ikke måtte forveksles med vanlige "billigmerker". De produserer i store mengder, og selger uten fordyrende mellomledd, og reklamerer kun gjennom internett. Så det er visst der hemmeligheten bak de lave prisene ligger:-)

Ja, så det er kanskje ikke helt ulogisk allikevel :)

Skrevet

Hvordan er det med frakt? Klarte ikke finne ut av det? Noen ganger koster det jo en formue med frakt. Og hva med allergi? Vet du noe om det? Er ikke all sminke jeg kan bruke, men til den prisen har jeg alltids råd til å prøve. (Hvis jeg da ikke blir ruinert av frakta.)

Gjest togli
Skrevet

Hvordan er det med frakt? Klarte ikke finne ut av det? Noen ganger koster det jo en formue med frakt. Og hva med allergi? Vet du noe om det? Er ikke all sminke jeg kan bruke, men til den prisen har jeg alltids råd til å prøve. (Hvis jeg da ikke blir ruinert av frakta.)

Jeg betaler 3.95 dollar for frakta og varene kosta under 200 tilsammen. Fikk beskjed om at varene ble sendt ut idag og jeg gjorde bestillingen på fredag tror jeg :)

Hun jeg fikk tipset om denne siden fra er allergisk mot make up, men tåler denne :)

candyqueen_83
Skrevet

Legg ut en liten vurdering av produktene her når du har testet da :o)

Jeg har også bestilt en del. Pakken er sendt, så blir spennende å se hvor lang tid det tar.

også en mor
Skrevet

Jeg betaler 3.95 dollar for frakta og varene kosta under 200 tilsammen. Fikk beskjed om at varene ble sendt ut idag og jeg gjorde bestillingen på fredag tror jeg :)

Hun jeg fikk tipset om denne siden fra er allergisk mot make up, men tåler denne :)

Man blir jo bare NØDT til å prøve :) *finner frem kredittkortet*

Takk for tipset :)

Gjest togli
Skrevet

Legg ut en liten vurdering av produktene her når du har testet da :o)

Jeg har også bestilt en del. Pakken er sendt, så blir spennende å se hvor lang tid det tar.

Det skal jeg gjøre :)

Pakken ble iallefall kjapt sendt ut, så jeg vil tro jeg har den snart :)

Gjest togli
Skrevet

Man blir jo bare NØDT til å prøve :) *finner frem kredittkortet*

Takk for tipset :)

Ja, det er så billig at man nesten ikke kan la være å kjøpe ;)

Skrevet

Meld fra når du har fått den, da, og si om du er fornøyd. Vurderer å bestille noe derfra, kunne trenge litt fornyelse av sminkebeholdningen.

Gjest togli
Skrevet

Meld fra når du har fått den, da, og si om du er fornøyd. Vurderer å bestille noe derfra, kunne trenge litt fornyelse av sminkebeholdningen.

Jeg skal si fra :) Jeg har fått beskjed om at de har sendt ut varene, men har ikke fått dem ennå...

Skrevet

Jeg skal si fra :) Jeg har fått beskjed om at de har sendt ut varene, men har ikke fått dem ennå...

Samme her:-) Varene mine er sendt- men ikke mottatt :-)

også en mor
Skrevet

Samme her:-) Varene mine er sendt- men ikke mottatt :-)

Min ble sendt dagen etter bestilling (og jeg bestilte _sent_ om kvelden) Imponerende ordrebehandling. Skal bli spennende å se hvor mange dager det tar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...