Gå til innhold

Billig og god make up :)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Samme her:-) Varene mine er sendt- men ikke mottatt :-)

Ok:)

Når fikk du beskjed om at de var sendt ut? Jeg tror jeg fikk beskjeden på mandag, så varene skulle vel vært her nå? Har ikke sjekka postkassa idag..

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

8

• Colette

6

• Orio

6

• også en mor

4

candyqueen_83
Skrevet

Når fikk du beskjed om at de var sendt ut? Jeg tror jeg fikk beskjeden på mandag, så varene skulle vel vært her nå? Har ikke sjekka postkassa idag..

Jeg fikk også beskjed om at den ble sendt på mandag.. Ikke fått den ennå.

Skrevet

Jeg bestilte samme dag som deg og fikk beskjed om at varene var sendt på mandag. Og det var ingenting i postkassa mi i dag. Men det kommer vel snart nå, vil jeg tro:-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at den ble sendt på mandag.. Ikke fått den ennå.

Og ikke kom den idag heller :-/ Men, men, skal jo sendes helt fra USA (tror jeg?), så litt tid må man vel regne med.

Gjest togli
Skrevet

Jeg bestilte samme dag som deg og fikk beskjed om at varene var sendt på mandag. Og det var ingenting i postkassa mi i dag. Men det kommer vel snart nå, vil jeg tro:-)

Ikke noe i posten idag her heller :-/

Tar vel litt tid med postgang fra USA(?), så vi får være tålmodige litt til ;)

Skrevet

Ikke noe i posten idag her heller :-/

Tar vel litt tid med postgang fra USA(?), så vi får være tålmodige litt til ;)

Det ser ut til at det kommer fra England. Utdrag fra hjemmesiden til ELF:

"Vi har valgt å samle all handel i Europa på ett sted for å kunne holde våre lave priser, dette er i England."

Men jeg har ofte ventet mer enn 1 uke på varer fra f.eks. Lookfantastic, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet :-)

Gjest togli
Skrevet

Det ser ut til at det kommer fra England. Utdrag fra hjemmesiden til ELF:

"Vi har valgt å samle all handel i Europa på ett sted for å kunne holde våre lave priser, dette er i England."

Men jeg har ofte ventet mer enn 1 uke på varer fra f.eks. Lookfantastic, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet :-)

Ok!

Og enig i at vi jo ikke har venta særlig lenge, så litt mer tålmodighet må vi nesten kunne ha, ja ;)

candyqueen_83
Skrevet

Ok!

Og enig i at vi jo ikke har venta særlig lenge, så litt mer tålmodighet må vi nesten kunne ha, ja ;)

Det står 5-10 leveringsdager i Europa, så vi må nok vente til uka :o) Syns ikke det er så lang tid da. Jeg tror nok vi får pakkene våre på mandag alle sammen :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Har en sunn skepsis mot så lave priser ;)

Gjest togli
Skrevet

Det står 5-10 leveringsdager i Europa, så vi må nok vente til uka :o) Syns ikke det er så lang tid da. Jeg tror nok vi får pakkene våre på mandag alle sammen :o)

Må si meg enig i det ;)

(Ble bare litt "bortskjemt" av de lave prisene ;-))

Gjest togli
Skrevet

Har en sunn skepsis mot så lave priser ;)

Hehe, me too ;)

Jeg har fra en pålitelig kilde at varene er prima, så av den grunn måtte jeg jo bare prøve selv også :)

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, me too ;)

Jeg har fra en pålitelig kilde at varene er prima, så av den grunn måtte jeg jo bare prøve selv også :)

Er man ikke fornøyd har man ikke kastet bort mange kronene liksom :o)

Gjest togli
Skrevet

Er man ikke fornøyd har man ikke kastet bort mange kronene liksom :o)

Så sant som det er sagt :)

Skrevet

Jeg skal si fra :) Jeg har fått beskjed om at de har sendt ut varene, men har ikke fått dem ennå...

Det er så mye tryggere å kjøpe det når jeg kjenner noen som har prøvd (deg, altså), og ikke bare noen som kjenner noen som kjenner noen, hvis du skjønner hva jeg mener. Og så virker det alt for godt til å være sant, bra sminke til de prisene? Jeg blir en smule skeptisk.

Skrevet

Legg ut en liten vurdering av produktene her når du har testet da :o)

Jeg har også bestilt en del. Pakken er sendt, så blir spennende å se hvor lang tid det tar.

Da kan vel du gjøre det samme? Så har vi andre enda mer å bygge på før vi ev. bestiller.

Gjest togli
Skrevet

Det er så mye tryggere å kjøpe det når jeg kjenner noen som har prøvd (deg, altså), og ikke bare noen som kjenner noen som kjenner noen, hvis du skjønner hva jeg mener. Og så virker det alt for godt til å være sant, bra sminke til de prisene? Jeg blir en smule skeptisk.

Men du..Jeg har ikke prøvd den!! Bare bestilt fordi jeg vet om en som har prøvd den og vært veldig fornøyd ;)

Håper vi to blir like fornøyde :)

candyqueen_83
Skrevet

Da kan vel du gjøre det samme? Så har vi andre enda mer å bygge på før vi ev. bestiller.

Mente alle i tråden jeg.

Skrevet

Men du..Jeg har ikke prøvd den!! Bare bestilt fordi jeg vet om en som har prøvd den og vært veldig fornøyd ;)

Håper vi to blir like fornøyde :)

jeg skjønte det. Venter i spenning for å høre om du også blir fornøyd.

Skrevet

Mente alle i tråden jeg.

Det var lurt. Jo flere jo bedre.

også en mor
Skrevet

Mente alle i tråden jeg.

Lover å avlegge full rapport :) Og venter i spenning på første reakjson fra dere andre. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...