Gjest togli Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 jeg skjønte det. Venter i spenning for å høre om du også blir fornøyd. Ok:) Er spent jeg også 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Lover å avlegge full rapport Og venter i spenning på første reakjson fra dere andre. Morsomt å se hva andre har bestilt som er bra, og som man kanskje ikke har bestilt selv ) Da kommer jeg nok til å legge inn flere bestillinger.. Hehe. Morsomt å se om vi har forskjellige oppfatninger av noe og da ) 0 Siter
Colette Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Det var lurt. Jo flere jo bedre. Det spørs jo også litt hva du er ute etter av sminke. Jeg har bestilt øyenskygge, mascara og rouge, da jeg bryr meg lite om foundations og concealers:-) Men jeg kommer gjerne med en tilbakemelding om hva jeg synes om de produktene jeg har kjøpt:-) 0 Siter
også en mor Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Morsomt å se hva andre har bestilt som er bra, og som man kanskje ikke har bestilt selv ) Da kommer jeg nok til å legge inn flere bestillinger.. Hehe. Morsomt å se om vi har forskjellige oppfatninger av noe og da ) Har stolt på deg før (og blitt fornøyd) jf. everyday mineral og det andre merke som jeg ikke husker hva heter... Mew? eller noe sånt (jaffal noe med en katt) *s* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Har stolt på deg før (og blitt fornøyd) jf. everyday mineral og det andre merke som jeg ikke husker hva heter... Mew? eller noe sånt (jaffal noe med en katt) *s* Meow ) Bra du ble fornøyd ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hehe, me too Jeg har fra en pålitelig kilde at varene er prima, så av den grunn måtte jeg jo bare prøve selv også Keep me posted :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.