laban Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg kjenner flere helt OK folk som har gått på Steinerskole, inklusive sjefen min;-) Men det rokker ikke ved min generelle oppfatning om skolen, og det er, for å si det enkelt med en svensk tv-komiker på 90-tallet: "Jag är skeptisk!" Jada, det er jeg også. Ville bare balansere Ari B. som typisk steinerprodukt. Man skal ikke bare skylde på skolen... 0 Siter
morsan Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jada, det er jeg også. Ville bare balansere Ari B. som typisk steinerprodukt. Man skal ikke bare skylde på skolen... DET er jeg helt enig i! :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jada, det er jeg også. Ville bare balansere Ari B. som typisk steinerprodukt. Man skal ikke bare skylde på skolen... ''For balansens skyld: Statsministeren og utenriksministeren vår har også gått på Steinerskolen.'' Plutselig går det opp for meg at disse mennene sannsynligvis besitter en enorm kompetanse innenfor fingerhekling og kurvfletting :-) *S* 0 Siter
ekte nick Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 ''For balansens skyld: Statsministeren og utenriksministeren vår har også gått på Steinerskolen.'' Plutselig går det opp for meg at disse mennene sannsynligvis besitter en enorm kompetanse innenfor fingerhekling og kurvfletting :-) *S* Hehehe!! Det var artig å tenke på. For ikke å snakke om at de kan danse eurytmi!! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Hehehe!! Det var artig å tenke på. For ikke å snakke om at de kan danse eurytmi!! *Ler høyt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.