Gå til innhold

FU: mobil med eller uten trykkskjerm?

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje med....
Skrevet

Hva synes du er best?

Lurer litt på en med trykkskjerm, etter 15 år med "vanlig" tasting.

Gjest mallet
Skrevet

Jeg hadde mobil med trykkskjerm, men har valgt å gå tilbake til vanlig. Det er praktisk å kunne betjene telefonen med en hånd, og det kan du sjelden med trykkskjerm. Da må du holde telefonen med den ene hånden og trykke med den andre.

Skrevet

Etter at jeg kjøpte iPhone i fjor kan jeg ikke forestille meg at jeg noen gang skal tilbake til vanlige taster. Ikke har jeg noe ønske om mobil med stylus heller, blir for tungvint.

Persille1365381127
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvilken du velger vil jeg tro.

Jeg hadde Samsung Omnia, og holdt på å klikke. For det første brukte den for lang tid på å reagere, for det andre ble skjermen hakkete etter hvert, for det tredje var den ikke alltid helt presis, for det fjerde fulgte det ikke med integrert stylus - bare løs, for det femte var den for stor... Så jeg har gått tilbake til en mindre og enklere variant.

Men jeg vet at de som har Iphone f.eks er veldig fornøyd, selv om jeg aldri ville hatt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...