ekte nick Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 "Du hadde 19 av 19 riktige! Gjennomsnittet ligger på 15,8 av 19 riktige." Jøss, og jeg som var usikker på et par ting! (Norges viktigste næringer, og oljefeltene). 0 Siter
Gjest Miguela Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg holdt på å få en sløvhetsfeil på dette med hvor ofte det er valg.... Litt sleip måte å formulere svaralternativene på...;-) Tenk hvis det skal være avgjørende for norsk statsborgerskap... 0 Siter
Gjest Miguela Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk 19/19, men synes det er noe utrolig tull hvis dette skulle ha blitt avgjørende for mitt statsborgerskap. Hvorfor er det viktig å vite om Norges lengste fjord, eller høyeste fjell for å være en god borger? 0 Siter
black wealch Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Tenk hvis det skal være avgjørende for norsk statsborgerskap... Skal vel være rimelig uopplyst for å skåre under 14 her vel.. 0 Siter
Gjest Miguela Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Skal vel være rimelig uopplyst for å skåre under 14 her vel.. Jeg tror det er mange som er født i Norge og har bodd her hele sitt liv som ville gjort det. Hva med dem da? 0 Siter
black wealch Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg tror det er mange som er født i Norge og har bodd her hele sitt liv som ville gjort det. Hva med dem da? Må vel flytte til Pakistan da ;-) Neida, men et minimum av kunnskap om norsk lov bør kunne kreves. 0 Siter
Gjest Miguela Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Må vel flytte til Pakistan da ;-) Neida, men et minimum av kunnskap om norsk lov bør kunne kreves. Ja, men Norges lengste fjord og høyeste fjell er ikke norsk lov. 0 Siter
black wealch Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Ja, men Norges lengste fjord og høyeste fjell er ikke norsk lov. Sant nok :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.