cathlin Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg syns farris bris omtrent er på linje med brus, altså like godt, (også er det jo så mye sunnere). Er dere enig? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes vanlig vann er best, jeg da. Men Bris er absolutt mye sunnere enn brus 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Det er to helt ulike ting. Bris erstatter ikke Cola. Men til mat, eller om jeg ellers ikke har lyst på noe søtt, er Bris bedre. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Det er to helt ulike ting. Bris erstatter ikke Cola. Men til mat, eller om jeg ellers ikke har lyst på noe søtt, er Bris bedre. Men, hva er det som erstatter cola som er sunnere enn cola, mon tro? 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes vanlig vann er best, jeg da. Men Bris er absolutt mye sunnere enn brus Vanlig vann er best. Godt svar;-) 0 Siter
Gjest for sure Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Men, hva er det som erstatter cola som er sunnere enn cola, mon tro? Pepsi Max!! 0 Siter
BMS! Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Pepsi Max!! Pepsi Max er i mine øyne ikke det spott sunnere enn cola ;-) Og ikke erstatter det heller. Verken Cola eller PepsiMax er sunt :-D 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Vanlig vann er best. Godt svar;-) Hi, hi - av og til føler jeg meg litt rar. For jeg liker faktisk vann best av all drikke 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Pepsi Max er i mine øyne ikke det spott sunnere enn cola ;-) Og ikke erstatter det heller. Verken Cola eller PepsiMax er sunt :-D Ikke i mine heller. Har forslag til erstattere? 0 Siter
Gjest for sure Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Pepsi Max er i mine øyne ikke det spott sunnere enn cola ;-) Og ikke erstatter det heller. Verken Cola eller PepsiMax er sunt :-D For _meg_ er det så sunt atte Hjelper meg til å holde mitt lavkarbokosthold når jeg får skeie ut en sjelden gang med PepsiMax. (for ordens skyld: jeg _vet_ at PepsiMax ikke er _sunt_) 0 Siter
Gjest for sure Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Feil svar... The _only_ answer to all my problems 0 Siter
BMS! Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 For _meg_ er det så sunt atte Hjelper meg til å holde mitt lavkarbokosthold når jeg får skeie ut en sjelden gang med PepsiMax. (for ordens skyld: jeg _vet_ at PepsiMax ikke er _sunt_) ''(for ordens skyld: jeg _vet_ at PepsiMax ikke er _sunt_) ;)'' Kan vi stole på det da :-) ? HAHA 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 The _only_ answer to all my problems Neeeeeeeeiiiiiiiiiiiii, feil svar.... 0 Siter
Gjest for sure Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 ''(for ordens skyld: jeg _vet_ at PepsiMax ikke er _sunt_) ;)'' Kan vi stole på det da :-) ? HAHA Stole og stole fru Blom. én sannhet varer bare til man finner den neste 0 Siter
Gjest and I wonder... Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Pepsi Max!! Er Pepsi max sunnere enn cola light? (Sunnere enn cola, ja, men altså cola light eller cola zero) 0 Siter
Gjest for sure Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Neeeeeeeeiiiiiiiiiiiii, feil svar.... He He. Har gått ned ca 30 kilo på 7 måneder. Og siden jeg kan takke PepsiMax for mange gode stunder underveis er jeg bare overbevist om at den er sunn for _meg_ Men du kan gjerne gi den en sjanse du også! 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 He He. Har gått ned ca 30 kilo på 7 måneder. Og siden jeg kan takke PepsiMax for mange gode stunder underveis er jeg bare overbevist om at den er sunn for _meg_ Men du kan gjerne gi den en sjanse du også! Sukkk.......... foreslå en erstatter. NÅ 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Er Pepsi max sunnere enn cola light? (Sunnere enn cola, ja, men altså cola light eller cola zero) Ingen brus er sunn. 0 Siter
ekte nick Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Hi, hi - av og til føler jeg meg litt rar. For jeg liker faktisk vann best av all drikke Det er vel ikke noe rart! Vann ER den beste drikke, og den aller sunneste. Farris har jeg forresten aldri kunnet fordra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.