Gå til innhold

Fornarina jeans i Oslo

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Hvor i Oslo har de best utvalg av Fornarina jeans ?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg vil tro Carlings har det beste utvalget ja. Ellers fører også Koma fornarina jeans, og jeg vet at Tatler ihvertfal førte det før, og det samme gjelder Come as you Are.

Hei forreseten :) Hyggelig å se deg igjen! Håper alt står bra til? :)

serendipity
Skrevet

Jeg vil tro Carlings har det beste utvalget ja. Ellers fører også Koma fornarina jeans, og jeg vet at Tatler ihvertfal førte det før, og det samme gjelder Come as you Are.

Hei forreseten :) Hyggelig å se deg igjen! Håper alt står bra til? :)

Hei Mary Poppins :-) sjokkert over at det var du som svarte på dette ;-) he he. Alt er bra her, enn du ? :-) Har nå prøvd med på utallige jeans, men Fornarina sitter penest på meg. Og her jeg bor har de bare 3 typer, og jeg har de fra før. Forslag til noe annet jeg bør prøve? merke og type?

Mary Poppins
Skrevet

Hei Mary Poppins :-) sjokkert over at det var du som svarte på dette ;-) he he. Alt er bra her, enn du ? :-) Har nå prøvd med på utallige jeans, men Fornarina sitter penest på meg. Og her jeg bor har de bare 3 typer, og jeg har de fra før. Forslag til noe annet jeg bør prøve? merke og type?

Hehe ja ikkesant det var sjokkerende at jeg svarte i en tråd som handlet om klær ;)

Nå er jeg desverre ingen ekspert på jeans da jeg i utgangspunktet er kjolemenneske til tusen, men jeg liker jeans fra Acne og For all mankind. Ellers har jeg hørt mye positivt på jeans fra Seven. Er jo også mange som sverger til Nudie jeans.

Jo også liker jeg fortsatt jeans fra Cheap Monday :)

Ellers går alt veldig bra med meg også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...