serendipity Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Hvor i Oslo har de best utvalg av Fornarina jeans ? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil tro Carlings har det beste utvalget ja. Ellers fører også Koma fornarina jeans, og jeg vet at Tatler ihvertfal førte det før, og det samme gjelder Come as you Are. Hei forreseten Hyggelig å se deg igjen! Håper alt står bra til? 0 Siter
serendipity Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil tro Carlings har det beste utvalget ja. Ellers fører også Koma fornarina jeans, og jeg vet at Tatler ihvertfal førte det før, og det samme gjelder Come as you Are. Hei forreseten Hyggelig å se deg igjen! Håper alt står bra til? Hei Mary Poppins :-) sjokkert over at det var du som svarte på dette ;-) he he. Alt er bra her, enn du ? :-) Har nå prøvd med på utallige jeans, men Fornarina sitter penest på meg. Og her jeg bor har de bare 3 typer, og jeg har de fra før. Forslag til noe annet jeg bør prøve? merke og type? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hei Mary Poppins :-) sjokkert over at det var du som svarte på dette ;-) he he. Alt er bra her, enn du ? :-) Har nå prøvd med på utallige jeans, men Fornarina sitter penest på meg. Og her jeg bor har de bare 3 typer, og jeg har de fra før. Forslag til noe annet jeg bør prøve? merke og type? Hehe ja ikkesant det var sjokkerende at jeg svarte i en tråd som handlet om klær Nå er jeg desverre ingen ekspert på jeans da jeg i utgangspunktet er kjolemenneske til tusen, men jeg liker jeans fra Acne og For all mankind. Ellers har jeg hørt mye positivt på jeans fra Seven. Er jo også mange som sverger til Nudie jeans. Jo også liker jeg fortsatt jeans fra Cheap Monday Ellers går alt veldig bra med meg også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.