Gå til innhold

Vidunderlige Alexander:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ro her nå da :) Halve moroa med å ha venner på overnatting er jo at det sklir litt ut ved leggetid ;)

Når det kommer til vår kjære Alexander må jeg jo si at jeg faller litt for naiviteten og ærligheten hans. Da han ble spurt om han var overrasket over at han vant svarte han at han ble mest lettet. Sånn er det å være forhåndsfavoritt :)

Flott:-) Jeg er også glad i Alexanders naivitet og ærlighet - hans vesen og hans framtoning. Hadde jeg vært 15- så ville jeg ha kalt meg fan og sagt at jeg elsket han :-)))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Flott:-) Jeg er også glad i Alexanders naivitet og ærlighet - hans vesen og hans framtoning. Hadde jeg vært 15- så ville jeg ha kalt meg fan og sagt at jeg elsket han :-)))

He he, du har det som meg du:-)

Skrevet

Du kan le du morsan....:-) Men jeg skal love deg at dette var alvor i sin tid:-) Jeg troppet opp på konsert med Herman, og skrek og jublet. Dagen etter møtte jeg opp utenfor hotellet der han bodde, og ventet og ventet......Han kom ikke ut- men det gjorde to av hans bandmedlemmer - som jeg fikk autograf av:-)

Men dette var min favoritt i Norge:

:-)))

Jeg ler bare av videoen - ikke sangen;-) Sangen er kjempefin.

Skrevet

Tviler ikke :-) Jeg er faktisk like hysterisk som 15-åringene, men jeg kan jo ikke vise det :-) Jeg får bare lyst til å skrike ut hvor urtolig fantastisk han er....Skjemmes litt da, men.......:-(

Skrevet

Jeg ler bare av videoen - ikke sangen;-) Sangen er kjempefin.

Sangen er enkel og grei nok:-)

Skrevet

Kan ikke dy meg for annet enn å dra fram denne igjen jeg da:

Tenk at denne store kroppen med den store stemmen nå har råtnet bort i en grav...Jeg gråter :-((((

Gjest mimi le clown
Skrevet

Kan ikke dy meg for annet enn å dra fram denne igjen jeg da:

Tenk at denne store kroppen med den store stemmen nå har råtnet bort i en grav...Jeg gråter :-((((

Sånt skjer. Folk dør innimellom, stor eller liten kroppp (og stemme)Trist er det uansett.

Gjest Ikke alle like
Skrevet

Det er nok flere enn deg som er stolte.

Selv så synes jeg dette "hysteriet" snart grenser til galskap.

Skrevet

Stolt? Nei, det er jeg på ingen måte. Han er sikkert flink og alt det der, men hans aktiviteter interesserer meg utrolig lite, så stolthet er ikke noe jeg føler - er ganske likegyldig, rett og slett.

Gjest lauring
Skrevet

Stolt? Nei, det er jeg på ingen måte. Han er sikkert flink og alt det der, men hans aktiviteter interesserer meg utrolig lite, så stolthet er ikke noe jeg føler - er ganske likegyldig, rett og slett.

Amen.

Skrevet

Det er nok flere enn deg som er stolte.

Selv så synes jeg dette "hysteriet" snart grenser til galskap.

Det har du rett i, men det er en god form for galskap:-) Hva er det med denne Alexander Rybak som gjør at folk går av hengslene?

Skrevet

OK:-) Vi er forskjellige:-) Jeg for min del er glad for de ekstatiske øyeblikkene av lykke en slik artist/person kan gi meg. Det er ikke så ofte det skjer- at jeg reagerer slik- men heldigvis noen ganger :-)

Gjest -også en fan
Skrevet

må bare si jeg unner ham alt det han får nå...hysteri eller ikke, han er skikkelig god den gutten...

.jeg er 40 år og liker han VELDIG godt, har sansen både for fela og Alexander

Skrevet

må bare si jeg unner ham alt det han får nå...hysteri eller ikke, han er skikkelig god den gutten...

.jeg er 40 år og liker han VELDIG godt, har sansen både for fela og Alexander

He..he...ja, han er en skjønn gutt og en flott artist :-) Jeg så akkurat et klipp på TV2 med to damer i 70-årsalderen som fikk møte han, og den ene fikk en klem:-) Tror ikke det var noe mindre stas for dem enn for jentene i 15-16-årsalderen. Så han appellerer tydeligvis til alle aldersgrupper:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...