Gå til innhold

Ekkelt og urenslig?

Anbefalte innlegg

Gjest pållie
Skrevet

Hva synes dere andre om å tasse rundt i pysjen en hel fridag uten å vaske seg og kle på seg ordentlige klær? Bare sløve foran TVen og PCen...?

Skrevet

Helt forkastelig.

Håper at det ikke fins mange av de.

Jeg kjenner selvsagt ingen slike. :-)

Gjest Bør ikke være helt ille det
Skrevet

Jeg skal ikke være for kjapp til å dømme jeg altså, for jeg er et oppegående menneske, men god hygiene, bra jobb og alle ting ok i livet og jeg kan finne på å ture rundt på en søndag i morgenkåpe til langt utpå ettermiddagen før jeg hopper i dusjen og steller meg.

Det er veldig deilig å sette en stor klype i håret og valse rundt på terassen og i huset i morgenkåpe en fridag etter en lang og hektisk uke :)

Jeg kan ikke klare å kalle meg selv kvalm eller grisete av den grunn.

Skrevet

Det kommer helt an på, hvis det skjer en fridag en sjelden gang så synes jeg det er helt greit - det må da være lov. Men jeg synes det er greit å pusse tennene da.

Hvis det er noe som skjer ofte, er det nok ikke så greit i mine øyne...

Skrevet

Helt forkastelig.

Hehe, synes det skinner igjennom en liten smule av ironi der?

*håper*

Gjest togli
Skrevet

En slik dag hadde for meg føltes "bortkasta" ;)

Jeg blir supersløv på dager der jeg ikke gidder å gjøre noe som helst, og da føles ikke dagen særlig bra for meg.

Hvis andre trives med å ha det slik, så gjerne for meg ;)

Skrevet

Helt forkastelig.

Helt enig, sånt må man ikke finne på.

Skrevet

Deilig og uoppnåelig etter at man har fått barn...

Hadde noen sånne søndager før ungene kom. Helt utrolig deilig og avslappende!!!

Og hvorfor i alle dager skulle det være ekkelt og urenslig?

Gjest pållie
Skrevet

Deilig og uoppnåelig etter at man har fått barn...

Hadde noen sånne søndager før ungene kom. Helt utrolig deilig og avslappende!!!

Og hvorfor i alle dager skulle det være ekkelt og urenslig?

Jeg har ikke barn ;-)

Vet ikke helt hvorfor jeg føler at det er litt ekkelt og urenslig, men jeg liker å være "stelt", samtidig som jeg ikke alltid orker det på sånne late dager...

Gjest pållie
Skrevet

En slik dag hadde for meg føltes "bortkasta" ;)

Jeg blir supersløv på dager der jeg ikke gidder å gjøre noe som helst, og da føles ikke dagen særlig bra for meg.

Hvis andre trives med å ha det slik, så gjerne for meg ;)

Den er ikke helt bortkasta for meg ;-)

Har vasket, hengt opp og brettet sammen klær, ryddet i kjøleskapet, sett på serier og dokumentarer som jeg har tatt opp og ikke fått tid til å se på før nå, lest bok og blader, sett etter leiligheter på Finn (skal snart flytte) og ikke minst: vært på DOL!!! :-D

Gjest pållie
Skrevet

Det kommer helt an på, hvis det skjer en fridag en sjelden gang så synes jeg det er helt greit - det må da være lov. Men jeg synes det er greit å pusse tennene da.

Hvis det er noe som skjer ofte, er det nok ikke så greit i mine øyne...

Jeg pusser alltid tennene 2-3 ganger per dag uavhengig av om det er en lat dag eller ikke ;-)

Det skjer kanskje 1 dag i måneden...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns det er litt ekkelt. Jeg går alltid rett fra senga, og i dusjen når jeg står opp. Føler meg ikke fresh om jeg blir sittende i stua uten å dusje, og sminke meg.

Skrevet

Jeg har ikke barn ;-)

Vet ikke helt hvorfor jeg føler at det er litt ekkelt og urenslig, men jeg liker å være "stelt", samtidig som jeg ikke alltid orker det på sånne late dager...

Synes ikke du skal bruke mer energi på å ha dårlig samvittighet fordi du ikke steller deg på en fridag :D

Gjest pållie
Skrevet

Synes ikke du skal bruke mer energi på å ha dårlig samvittighet fordi du ikke steller deg på en fridag :D

Ok... :-p

Gjest togli
Skrevet

Den er ikke helt bortkasta for meg ;-)

Har vasket, hengt opp og brettet sammen klær, ryddet i kjøleskapet, sett på serier og dokumentarer som jeg har tatt opp og ikke fått tid til å se på før nå, lest bok og blader, sett etter leiligheter på Finn (skal snart flytte) og ikke minst: vært på DOL!!! :-D

Jaaa, men sånne dager er "bortkasta" allikevel... Spør meg ikke hvorfor ;) Sikkert en eller annen psykisk greie ;-P

Skrevet

Jaaa, men sånne dager er "bortkasta" allikevel... Spør meg ikke hvorfor ;) Sikkert en eller annen psykisk greie ;-P

Må alle 365 dagene i året ha en mening da?

Gjest togli
Skrevet

Må alle 365 dagene i året ha en mening da?

Klart det!! Livet er for kort til å sløse bort dager ;-P

Skrevet

Så lenge som det bare er untaksvis kan jeg ikke klare å se at dette er så ille :-)

Hadde noen slike dager før jeg, når kvelden i forveien kanskje var blitt litt vel tung, og vi var frie og barnløse.

Og jeg ser på meg selv som en nokså renslig person :-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...