Gå til innhold

Ekkelt og urenslig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får det til å høres ut som noe negativt!

Skrevet

Det kommer helt an på, hvis det skjer en fridag en sjelden gang så synes jeg det er helt greit - det må da være lov. Men jeg synes det er greit å pusse tennene da.

Hvis det er noe som skjer ofte, er det nok ikke så greit i mine øyne...

Åja, tannpuss er superviktig!!

Jeg tror forresten jeg sjelden har hatt en hel dag uten stelling, da, unntatt hvis jeg har vært veldig syk. Men at man steller seg ganske sent på en søndag er ikke en sjelden foreteelse her i huset>;-)

Gjest pållie
Skrevet

Du får det til å høres ut som noe negativt!

Neida, jeg bare lurer på om andre synes det er negativt ;-p

Skrevet

Det hadde vært helt fantastisk deilig, det er jeg sikker på!

Og sunt. :-)

Skrevet

Åhhh, jeg synes det er deilig med slike dager, jeg :-)

Men ikke hver dag, da!

Skrevet

Man kan sikkert mene mye rart om det å "sløse bort" en hel dag i pysjen.

Men "ekkelt og urenslig" er ord jeg ihvertfall IKKE ville brukt!

Man er ikke "urenslig og ekkel" selvom man går en HEL dag uten å dusje eller skifte klær!

Jøje meg...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Oj, jeg er overasket over svarene du har fått.

Urenslig er det ikke, men deilig??

Jeg hadde aldri orket å gå slik en hel dag. Hadde flydd på veggen.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jaaa, men sånne dager er "bortkasta" allikevel... Spør meg ikke hvorfor ;) Sikkert en eller annen psykisk greie ;-P

Helt enig:-)

Skrevet

Jeg vasker meg ikke på morran, så det synes jeg er helt greit. (Dusjer hver kveld)

Skrevet

Jeg vasker meg ikke på morran, så det synes jeg er helt greit. (Dusjer hver kveld)

Åh, det hadde vært så deilig å kunne skrive: "Hva, dusjer om kvelden og ikke vaske seg om morran? Det hadde aldri gått hos meg, for vi har alltid vill og hemningsløs sex halve natta - og da trenger jeg en forfriskende dusj om morran!"

Men det ville ikke stemme helt med virkeligheten da.... (og jeg er forøvrig også en "dusje på kvelden" person)

Skrevet

Åh, det hadde vært så deilig å kunne skrive: "Hva, dusjer om kvelden og ikke vaske seg om morran? Det hadde aldri gått hos meg, for vi har alltid vill og hemningsløs sex halve natta - og da trenger jeg en forfriskende dusj om morran!"

Men det ville ikke stemme helt med virkeligheten da.... (og jeg er forøvrig også en "dusje på kvelden" person)

*ler*

De gangene vi har vill og hemnigsløs sex på kvelden, så tar jeg en dusj etterpå:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...