Gå til innhold

Hjernerystelse

Anbefalte innlegg

Gjest tyona
Skrevet

Var i en ulykke og fikk en kraftig hjernerystelse.. Skadet også nakken.

Ble innlagt på sykehuset og de fant ut at jeg hadde fått noen nerveskader og var svakere på den ene siden av kroppen i forhold til den andre.

Nevrologen var jo høy som en drage og tok ingenting seriøst. Når jeg ikke klarte å treffe nesa mi med venstre hånd, ble han kraftig irritert og det endte med at han skrev meg ut.

I ettertid har jeg slitt med at jeg tisser på meg flere ganger om dagen, kan det ha noe med hjernerystelsen å gjøre ?

Er veldig pinlig og vil ikke gå til legen før jeg vet om det er verdt å nevne.

Gjest garantert
Skrevet

er jo ikke normalt at et voksent menneske tisser seg ut da, så jeg hadde dratt til legen.

Skrevet

Kraftsvekkelse og ufrivillig vannlatning kan være tegn på nevrologiske skader i sentralnervesystemet.

Ville tatt dette opp med legen.

Skrevet

Du skal definitivt ta deg en tur til legen!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...