Gjest Paracet, neitakk Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Får så vondt i magen av Paracet, må ta det for hodepine. Er Ibux "snillere"mot magen? Eller andre alternativ? 0 Siter
Helmi Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 De "nye" Ibux-kapslene er ok synes jeg. Har mye hodepine og Ibux har vært best for meg. http://www.weifa.no/meny/Produkter/Ibux 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Ibux kan være hardt for magen, samtidig er det noen som tåler det ganske bra. Ibux er ofte bedre for hodepine, det er det mange som synes, men nå var det ikke det du lurte på ;o) Prøv ibux sammen med litt mat, det skåner magen. Jeg tar aldri ibux uten noe mat i magen, for da får jeg vondt. Langtidsbruk er det jo ikke gunstig med ibux, heller ikke paracet for den skyld. Biola bruker jeg også når jeg i perioder må bruke smertestillende, det skåner også magen min. Dersom jeg ikke spiser noe, får jeg både mageknip og diare. 0 Siter
Speak Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 For meg fungerer Ibux bedre. Men det er jo veldig enkelt å prøve da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.