Gå til innhold

Forbruk per måned?

Anbefalte innlegg

Gjest lehkae
Skrevet

Jeg driver og planlegger fremtiden min økonomisk og lurer på om noen kan hjelpe meg litt...?

Hvor mye trenger en enslig kvinne på 30 år i måneden utenom husleie? (røyker ikke og bruker ikke penger på noe "unødvendig"...)

Jeg vet jo at det vil variere, men vil gjerne ha noen synspunkter og erfaringer :-)

Skrevet

Tror det kommer en del an på hva slags kosthold du har. Min erfaring er at jeg bruker mer penger på mat enn gjennomsnittet fordi jeg spiser mye frukt og grønt, samt at jeg pga allergi stort sett må lage all middagsmat fra grunnen.

Et annet moment er hvor store utgifter du har til transport.

Gjest lehkae
Skrevet

Tror det kommer en del an på hva slags kosthold du har. Min erfaring er at jeg bruker mer penger på mat enn gjennomsnittet fordi jeg spiser mye frukt og grønt, samt at jeg pga allergi stort sett må lage all middagsmat fra grunnen.

Et annet moment er hvor store utgifter du har til transport.

Transportutgifter kommer på ca. 1000 kr i mnd.

Kostholdet mitt er ganske normalt tror jeg. Spiser ganske mye frukt og grønt jeg også, men ellers lager jeg ganske billige middager og har ingen allergier eller noen spesielle behov av noe slag...

Gjest Palene
Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene. Når jeg har betalt husleie, så har jeg igjen ca 9300. Av dette går ca 2700 til dagligvarer, også pleier jeg å spare et par tusen. Resten fordeles mellom faste utgifter og fornøyelser. Synes jeg har det helt greit økonomisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...