Gjest live the dream? Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hei! Min hemmelige drøm er å bli klesdesigner! Meeen det er jo en stor risiko å gi opp det yrket jeg har nå. Jeg har en utdanning det er etterspørsel etter og har dermed en sikker fremtid sånn sett. Innen design derimot, har jeg ingen utdannelse. Og det er der jeg trenger deres hjelp. Kan design og håndverk på vgs være noe for meg? Jeg har studiekompetanse, så det er selve designfagene jeg trenger. Finnes det skoler der jeg f.eks kan jobbe 50% innen det yrket jeg har nå og ta skolen ved siden av? Jeg er avhengig av en viss inntekt for å få økonomien til å gå rundt (singel, 30, ingen barn, lån). 0 Siter
damedama Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Vil du ikke nå lenger hvis du har basiskunnskapene og et visst talent og kan gå direkte på en privat skole? Sjekk skoler i Sverige og Danmark. De er kommet lenger enn Norge på feltet, er jeg ganske sikker på. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.