Onsdag1365380628 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal underskrive et viktig dokument og trenger to personer over 18 som vitne. Alternativt kan man bruke en offentlig tjenestemann. Jeg har ikke lyst til å innvolvere noen av mine kjente i denne saken og vil heller bruke offentlig tjenestemann. Men hvem er en offentlig tjenestemann? Hvordan går man frem i denne saken? Jeg skal skrive under på et papir og tjenestemannen skal da bekrefte med sin underskrift at det er riktig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Offentlig_tjenestemann Høres ut til å være de aller fleste statsansatte (så kan man ta en ny diskusjon rundt hvilke bedrifter dette omfater/ikke omfatter). 0 Siter
Hugmee Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Vi har dratt på enten lensmannskontoret eller politivakta for hjelp til slike ting. Det har gått helt bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.