Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Du bidrar jo ikke akkurat i positiv eller kreativ retning selv, da. Humørsyk og ustabil igjen? Typisk deg i perioder, ass.

Takk for tilbakemelding, men jeg tror vi alle blir irriterte avogtil, jeg ikveld over elendige tråder. Husmortråder de lux!

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

21

• hidi, the scorpion

21

• morsan

6

• også en mor

5

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det var det du som klarte.

Like that;))

Skrevet

Takk for tilbakemelding, men jeg tror vi alle blir irriterte avogtil, jeg ikveld over elendige tråder. Husmortråder de lux!

Du er frekk og ufin.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ikke i dårlig humør, men lengter å lese noe annet, litt mer spennende enn hva du hadde til middag igår/idag etc. Kjære tid!

Hva med å begynne å legge merke til hvem du svarer? Ikke vil jeg bytte nick, og ikke skriver jeg om hva jeg har til middag.

Hva med å forlate dol litt? Hvis du begynner å Twitre, så finner du mye mer om ulik saker. Kanskje det kunne fenge deg?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Her er tusenvis av kjedelige tråder for tiden.''

Har ikke sett at du har bidratt ved å starte spennende / interessante / givende / morsomme / gledelige / meningsfulle / artige tråder i det siste.

Så la være å klage. :P

Det er fast svar fra dere, du har ikke startet noen interessante tråder selv, poenget er at dere ikke er interessert i spennende tråder!!!!

Dere er mye mer opphengt i middager idag eller igår, enn om Israel hadde blitt bombet sønder og sammen (eller Palestina for den del).

Jeg liker DOL, men hater PK`en......

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er frekk og ufin.

Fordi jeg er oppriktig lei av å lese tråder som handler om "ingenting"!

Skrevet

Da får du til helvette se å ta ansvar selv. Ikke klag på meg eller mine tråder.

mariaflyfly
Skrevet

Det er fast svar fra dere, du har ikke startet noen interessante tråder selv, poenget er at dere ikke er interessert i spennende tråder!!!!

Dere er mye mer opphengt i middager idag eller igår, enn om Israel hadde blitt bombet sønder og sammen (eller Palestina for den del).

''Dere er mye mer opphengt i middager idag eller igår, enn om Israel hadde blitt bombet sønder og sammen (eller Palestina for den del).

''

Sorry, det der ga overhodet ikke mening for meg.

mariaflyfly
Skrevet

''Fordi jeg er oppriktig lei av å lese tråder som handler om "ingenting"!''

Sorry, det kan du ikke skylde på. Du er frekk og ufin med jevne mellomrom. Om det skyldes for høyt alkoholinntak eller PMS skal jeg la være å spekulere i.

Gjest En fast bruker
Skrevet

Du er tydeligvis på vei inn i en periode der det er best for både deg og DOL at du logger deg av.

God bedring!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva med å begynne å legge merke til hvem du svarer? Ikke vil jeg bytte nick, og ikke skriver jeg om hva jeg har til middag.

Hva med å forlate dol litt? Hvis du begynner å Twitre, så finner du mye mer om ulik saker. Kanskje det kunne fenge deg?

Jeg legger merke til hvem jeg svarer.

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er tydeligvis på vei inn i en periode der det er best for både deg og DOL at du logger deg av.

God bedring!

Mulig;)

også en mor
Skrevet

Det er da ingen som tvinger deg til å lese vel! Makan!

candyqueen_83
Skrevet

Men hva skjedde med å starte interessante tråder selv da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg legger merke til hvem jeg svarer.

Hvorfor påstår du da at jeg skriver ting jeg ikke har? Jeg tror du surrer og ikke har oversikt.

Dette er et vennlig råd: logg av fra dol for i kveld, før du skriver noe du angrer på.

også en mor
Skrevet

Hvem i katta bryr seg om nicket....!

*irritert*

Blir du kjent under fast nick, så blir du kjent her!

Hvis du lar deg irritere av "husmor"-tråder og mitt lille humoristiske innlegg, så er det vel rimelig å anta at du har fritidsproblemer selv eller?

Cheer up! ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

''Dere er mye mer opphengt i middager idag eller igår, enn om Israel hadde blitt bombet sønder og sammen (eller Palestina for den del).

Jeg liker DOL, men hater PK`en.....''

Hæh? Mulig du har misforstått begrepet PK litt, gitt. Å være mer interessert i gårsdagens middag enn om et land er blitt bombet sønder og sammen, er jo pr definisjon det motsatte av PK.

For øvrig er det vel sånn med mange som med meg: Vi har forskjellige arenaer til forskjellige ting. DOL er som regel ikke stedet for de store diskusjoner for meg, de tar jeg andre steder.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal surmule sånn i denne tråden, det er jo bare å hoppe over.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men hva skjedde med å starte interessante tråder selv da?

Har forsøkt, men ingen her er interesert i religion, historie eller samfunn, om det ikke har vært i Se&Hør først!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er ikke i dårlig humør, men lengter å lese noe annet, litt mer spennende enn hva du hadde til middag igår/idag etc. Kjære tid!

Du er klar over at det finnes andre nettsider du kan gå til? Eller tror du at dette er hele internettet, siden du ikke finner noe med mer spennende innhold for deg?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg liker DOL, men hater PK`en.....''

Hæh? Mulig du har misforstått begrepet PK litt, gitt. Å være mer interessert i gårsdagens middag enn om et land er blitt bombet sønder og sammen, er jo pr definisjon det motsatte av PK.

For øvrig er det vel sånn med mange som med meg: Vi har forskjellige arenaer til forskjellige ting. DOL er som regel ikke stedet for de store diskusjoner for meg, de tar jeg andre steder.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal surmule sånn i denne tråden, det er jo bare å hoppe over.

''For øvrig er det vel sånn med mange som med meg: Vi har forskjellige arenaer til forskjellige ting. DOL er som regel ikke stedet for de store diskusjoner for meg, de tar jeg andre steder. ''

Hvilke steder? Jeg savner seriøse debatter på DOL!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...