Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

''For øvrig er det vel sånn med mange som med meg: Vi har forskjellige arenaer til forskjellige ting. DOL er som regel ikke stedet for de store diskusjoner for meg, de tar jeg andre steder. ''

Hvilke steder? Jeg savner seriøse debatter på DOL!

Det finnes haugevis av gode blogger med ypperlige debattmuligheter for den som ønsker det. Men det er klart, de krever jo et visst refleksjonsnivå og evne til konsentrasjon.

http://sonitus.org/

http://bloggurat.net/

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

21

• hidi, the scorpion

21

• morsan

6

• også en mor

5

også en mor
Skrevet

''For øvrig er det vel sånn med mange som med meg: Vi har forskjellige arenaer til forskjellige ting. DOL er som regel ikke stedet for de store diskusjoner for meg, de tar jeg andre steder. ''

Hvilke steder? Jeg savner seriøse debatter på DOL!

Se litt på "Noen som er god i matte?" tråden, den kan utvikle seg til å bli en skikkelig samfunnsdebatt. Bruk litt energi der heller vel!?

hidi, the scorpion
Skrevet

Det finnes haugevis av gode blogger med ypperlige debattmuligheter for den som ønsker det. Men det er klart, de krever jo et visst refleksjonsnivå og evne til konsentrasjon.

http://sonitus.org/

http://bloggurat.net/

He, he, skal tenke på det;)

Gjest togli
Skrevet

Bare gå rett på, og endre nicket til Barbie ;-)

Enda bedre ;)

Men du...Var det ikke ei her inne som het det en gang?? Eller roter jeg nå....

hidi, the scorpion
Skrevet

Se litt på "Noen som er god i matte?" tråden, den kan utvikle seg til å bli en skikkelig samfunnsdebatt. Bruk litt energi der heller vel!?

Jeg er dårlig på matte, dessverre;)))

Skrevet

Midtlivskriser kan kanskje takles ved å f eks tilføre tallet 29 bak nicket ditt? "cathlin29" - høres ikke det flott ut? Så kan du hver dag se på det til du en vakker dag tror det selv også:-)

Skrevet

Midtlivskriser kan kanskje takles ved å f eks tilføre tallet 29 bak nicket ditt? "cathlin29" - høres ikke det flott ut? Så kan du hver dag se på det til du en vakker dag tror det selv også:-)

LOL

Skrevet

Jeg liker nicket ditt. Ikke la en dol-midtlivskrise endre det! ;)

Okei da:-)

Gjest togli
Skrevet

Har forsøkt, men ingen her er interesert i religion, historie eller samfunn, om det ikke har vært i Se&Hør først!

Mener du det??

Jeg føler slike tråder gjerne blir lange og interessante :) Start en, så får vi se ;)

Skrevet

Hehe. Okei?

Eller vi kan mikse. Jeg: tothli, du: coglin.

;-)

tothli og coglin - ligner ganske mye på knoll & tott;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Mener du det??

Jeg føler slike tråder gjerne blir lange og interessante :) Start en, så får vi se ;)

Kjære deg, har forsøkt, men det koker bort i kålen;(((

Skrevet

Og det måtte du skrive en tråd om.....?

Da har du virkelig fritidsproblemer!!!

Flere med midtlivskrise? ;-)

Gjest togli
Skrevet

Kjære deg, har forsøkt, men det koker bort i kålen;(((

Vis meg en slik tråd! Jeg tror jeg muligens er her for lite, for jeg tror disse trådene har gått meg hus forbi (iallefall lenge siden jeg har sett en slik tråd) ;)

Skrevet

''Dere er mye mer opphengt i middager idag eller igår, enn om Israel hadde blitt bombet sønder og sammen (eller Palestina for den del).

Jeg liker DOL, men hater PK`en.....''

Hæh? Mulig du har misforstått begrepet PK litt, gitt. Å være mer interessert i gårsdagens middag enn om et land er blitt bombet sønder og sammen, er jo pr definisjon det motsatte av PK.

For øvrig er det vel sånn med mange som med meg: Vi har forskjellige arenaer til forskjellige ting. DOL er som regel ikke stedet for de store diskusjoner for meg, de tar jeg andre steder.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal surmule sånn i denne tråden, det er jo bare å hoppe over.

samme her

Skrevet

Jeg er ikke i dårlig humør, men lengter å lese noe annet, litt mer spennende enn hva du hadde til middag igår/idag etc. Kjære tid!

If you can't beat them, join them!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du kan jo skifte nick da:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Flere med midtlivskrise? ;-)

Neida, bare genuint irritert!

hidi, the scorpion
Skrevet

If you can't beat them, join them!

LOL;))))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Enda bedre ;)

Men du...Var det ikke ei her inne som het det en gang?? Eller roter jeg nå....

Ja, var det ikke hun med tyttebæra da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...