Gå til innhold

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Vis meg en slik tråd! Jeg tror jeg muligens er her for lite, for jeg tror disse trådene har gått meg hus forbi (iallefall lenge siden jeg har sett en slik tråd) ;)

Jeg har heller ikke sett slike tråder her på leeenge.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

21

• hidi, the scorpion

21

• morsan

6

• også en mor

5

AneM1365380603
Skrevet

Du har et veldig fint nick som jeg kjenner igjen. Hvis jeg var deg ville jeg ikke byttet :)

Det rare er at når noen bytter nick forandrer de utseende i mitt hode. Ei som har byttet nick her flere ganger er gått fra mørkt hår med krøller til glatt, kort og kommunefavret hår ;)

Cathlin er lys og nett :)

Gjest togli
Skrevet

Ja, var det ikke hun med tyttebæra da?

Hehe, nei, tror det var en annen? Eller...?

*tenker så det knaker*

Skrevet

Du må bare holde ut! Du er og blir cathlin, og sånn er det!

Skrevet

Fordi jeg er oppriktig lei av å lese tråder som handler om "ingenting"!

Cathlin er en av dem som klarer å skape god stemning i sånne tråder som handler om ca ingenting. Finn noe annet å være sur over enn hennes tråder!

Skrevet

''Her er tusenvis av kjedelige tråder for tiden.''

Har ikke sett at du har bidratt ved å starte spennende / interessante / givende / morsomme / gledelige / meningsfulle / artige tråder i det siste.

Så la være å klage. :P

Enig!

Gjest ert ert
Skrevet

Neida, bare genuint irritert!

Genuin irritasjon er et av symptomene på midtlivskrise ...

Gjest en doler
Skrevet

Og det måtte du skrive en tråd om.....?

Da har du virkelig fritidsproblemer!!!

dakar hidi......det er mange måter å skaffe seg oppmerksomhet på!!!

Skrevet

Du har et veldig fint nick som jeg kjenner igjen. Hvis jeg var deg ville jeg ikke byttet :)

Det rare er at når noen bytter nick forandrer de utseende i mitt hode. Ei som har byttet nick her flere ganger er gått fra mørkt hår med krøller til glatt, kort og kommunefavret hår ;)

Artig :-)

Skrevet

Mulig jeg kommer til å bli tjukk i løpet av sommeren. Da må jeg kanskje bytte til et mer bomastisk nick.

Skrevet

Du må bare holde ut! Du er og blir cathlin, og sånn er det!

Okei da.

(Hva syns du forresten om Bat-lin? Er det kult.. eller...?)

Skrevet

Mulig jeg kommer til å bli tjukk i løpet av sommeren. Da må jeg kanskje bytte til et mer bomastisk nick.

LOL:-) Jeg har ikke snakket så mye med deg her inne. Men du passer til å hete cathlin- det er helt sikkert:-) Det passer til din underfundige humor, og dine alltid moderate og "snille "svar. Du er sjelden på krigsstien (som meg), men har en god distanse til det som foregår her inne. Derfor MÅ du bare hete cathlin :-)

Gjest her skiftes nick ut jevnlig,eller utifra behov
Skrevet

LOL:-) Jeg har ikke snakket så mye med deg her inne. Men du passer til å hete cathlin- det er helt sikkert:-) Det passer til din underfundige humor, og dine alltid moderate og "snille "svar. Du er sjelden på krigsstien (som meg), men har en god distanse til det som foregår her inne. Derfor MÅ du bare hete cathlin :-)

hva betyr nicket da? trodde det var et navn jeg...

Skrevet

hva betyr nicket da? trodde det var et navn jeg...

Navnet betyr ingenting, så vidt jeg vet. Det er mer snakk om bokstaver/ordlyd i et navn som passer til en personlighet. cathlin er kjølig og distansert:-)

Skrevet

Greit. Jeg kan eventuelt bytte til stor forbokstav når jeg er på krigsstien ;-)

Skrevet

Greit. Jeg kan eventuelt bytte til stor forbokstav når jeg er på krigsstien ;-)

Ja, faktisk...der skrev du ned tankene mine:-) Det er forskjell på å skrive nicket sitt med stor og liten bokstav:-) Ditt cathlin skulle hatt stor bokstav, og det er den eneste forandringen jeg tillater deg :-)

Gjest her skiftes nick ut jevnlig...
Skrevet

Navnet betyr ingenting, så vidt jeg vet. Det er mer snakk om bokstaver/ordlyd i et navn som passer til en personlighet. cathlin er kjølig og distansert:-)

hvorfor har du valgt DITT nick da?:)

Skrevet

hvorfor har du valgt DITT nick da?:)

JO, det skal jeg fortelle deg. Fordi jeg er en anerkjent kunstner, og enestående i mitt slag :-) Neida. Jeg elsker katter, hvilket ikke burde være noen bombe for den jevnlige leser her inne. Og "Colette" er en fransk forfatter som har skrevet en bok som står i min bokhyllle som heter "Katten" :-)

Gjest samme som ovenfor
Skrevet

JO, det skal jeg fortelle deg. Fordi jeg er en anerkjent kunstner, og enestående i mitt slag :-) Neida. Jeg elsker katter, hvilket ikke burde være noen bombe for den jevnlige leser her inne. Og "Colette" er en fransk forfatter som har skrevet en bok som står i min bokhyllle som heter "Katten" :-)

å,ok... katteelsker jeg og:) men mitt mest faste nick her har lite med det å gjøre.

spørs litt på forum hva jeg selv velger.

PS min voksne katt på 12 år er nok mest inne hun også,men nå i sommer nyter hun sola på verandaen.mest inne-katt,men mulighet for å gå ut når hun vil:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...