Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt å begynne å sminke meg litt forsiktig. Men - øh. Jeg har nesten ikke øyevipper. Og de har, de klør! Og da klør jeg, og da detter de ut.

Vil det se rart ut med sminke og mangel på øyevipper?

Skrevet

Kanskje du heller skulle prøve å farge dem?

Med sånn permanent farge, mener du?

candyqueen_83
Skrevet

Det er jo veldig lettvint å fikse selv :o) Tar kun 5 minutter hver fjerde uke ca :o)

Gjest mimi le clown
Skrevet

Det er jo veldig lettvint å fikse selv :o) Tar kun 5 minutter hver fjerde uke ca :o)

Men vil det hjelpe noe særlig når hun har så dårlig med vipper? Jeg har ikke sett dem, men jeg innbiller meg at det vil bli penere og gi mer effekt dersom hun bruker en mørk men ikke svart kajal langs vippekanten for å fylle i det som mangler, pluss litt mascara.

candyqueen_83
Skrevet

Men vil det hjelpe noe særlig når hun har så dårlig med vipper? Jeg har ikke sett dem, men jeg innbiller meg at det vil bli penere og gi mer effekt dersom hun bruker en mørk men ikke svart kajal langs vippekanten for å fylle i det som mangler, pluss litt mascara.

Oi, var det dette jeg svarte på. Trodde jeg svarte til hun som farget øyenbrynene med blyant på stranden jeg.

Med få øyenvipper ville jeg heller lagt kajal for å fylle opp.

Skrevet

Ja, jeg synes du skal koste på deg et besøk i en salong som gjør dette første gang du skal prøve og så kan de gi deg gode råd med tanke på hvordan sminke deg også :)

Du kan selvsagt også kjøpe deg en mascara og bare prøve for å se hvordan du synes det fungerer også. Men hvis dette er noe du er uvant med kan en ekspert gi gode råd.

Gjest mora2
Skrevet

Men du bør jo finne ut hvorfor de klør?

Om ikke kan kan du prøve løsvipper.

:0)

Skrevet

Oi, var det dette jeg svarte på. Trodde jeg svarte til hun som farget øyenbrynene med blyant på stranden jeg.

Med få øyenvipper ville jeg heller lagt kajal for å fylle opp.

:-) Takk for svar, alle sammen!

Skrevet

Men du bør jo finne ut hvorfor de klør?

Om ikke kan kan du prøve løsvipper.

:0)

Ja, men jeg kan da ikke komme til legen min og spørre hvorfor vippene mine klør? He-he. Høres merkelig ut.

Gjest mora2
Skrevet

Ja, men jeg kan da ikke komme til legen min og spørre hvorfor vippene mine klør? He-he. Høres merkelig ut.

Hihi, uff.. Kanskje du skulle stikke innom hudpleien? Kanskje de har noe svar?...

• 4 uker senere...
Skrevet

det er ikke bare en innkjøringsfase at øyenvippene klør når du har på maskara, da? Mener å huske at det var sånn i starten for meg også, at de klødde de første gangene jeg hadde på maskara..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...