waxo Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Så bra at dere likte det Holdt du deg ikke mett i to-tre timer? Ha evt i mer havgreryn! Jeg blir fryktelig tissetrengt av denne smoothien, så den er ganske vanndrivende Man kan ikke leve på _bare_ dette, men det er et fint supplement til andre måltider og veldig grei "mat" når man ikke orker fast føde Ja, måtte ha i en god del havregryn for å i utgangspunktet bli mindre sulten :-) Mett ble jeg ikke, men det duger :-) Men så er jeg alltid sulten da...... Hmm, synes jeg har vært veldig til å fly på do de siste dagene ja...har vel en sammenheng da .-) Veldig god frokost, og særlig nå i varmen!!! 0 Siter
Colette Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Ja, måtte ha i en god del havregryn for å i utgangspunktet bli mindre sulten :-) Mett ble jeg ikke, men det duger :-) Men så er jeg alltid sulten da...... Hmm, synes jeg har vært veldig til å fly på do de siste dagene ja...har vel en sammenheng da .-) Veldig god frokost, og særlig nå i varmen!!! Det kommer nok av aktitivitsnivået ditt. Slike "blandinger" gjør meg allltid mer sulten :-(( Ikke sluk alt du ser og leser:( 0 Siter
waxo Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Det kommer nok av aktitivitsnivået ditt. Slike "blandinger" gjør meg allltid mer sulten :-(( Ikke sluk alt du ser og leser:( Men godt å finne noe man endelig klarer å sluke til frokost :-) Har ikke spist frokost på mange år, da jeg blir kvalm av å tygge om morgenen. Kanskje jeg blir sulten av å få forbrenninga igang? Pleier som regel ikke spise før i 13 tiden..., men nå må jeg ha mat igjen i 11 tiden!!! 0 Siter
frosken Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Dette ble veldig populært, både hos barn og mor :-) Jeg ble ikke mett av blandingen, så jeg tilsetter nok havregryn til at det blir en tykk smørje jeg må spise med skje, da holder det et par tre timer :-) Da blir det ca en halv liter. Sikkert ganske sundt også vil jeg tro, med blåbær og greier :-) Kunne levd på dette hele dagen jeg, men erneringsmessig blir det kaskje litt snevert, så jeg fyller på med middag og knekkebrød :-) For å bli litt mettere, så kan du bruke kesam i stedet for yoghurt. Da får du et bra proteintilskudd. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 De fleste frokostblandingenen er fulle av sukker. Vi bruker Weetabix, eller 4-korn. De har lavt sukkerinnhold og mye fiber. 0 Siter
waxo Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 For å bli litt mettere, så kan du bruke kesam i stedet for yoghurt. Da får du et bra proteintilskudd. Det skal jeg prøve :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.