Gå til innhold

Hvilke frokostblandinge er de sunneste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at dere likte det :)

Holdt du deg ikke mett i to-tre timer? Ha evt i mer havgreryn! Jeg blir fryktelig tissetrengt av denne smoothien, så den er ganske vanndrivende ;)

Man kan ikke leve på _bare_ dette, men det er et fint supplement til andre måltider og veldig grei "mat" når man ikke orker fast føde :)

Ja, måtte ha i en god del havregryn for å i utgangspunktet bli mindre sulten :-) Mett ble jeg ikke, men det duger :-)

Men så er jeg alltid sulten da......

Hmm, synes jeg har vært veldig til å fly på do de siste dagene ja...har vel en sammenheng da .-)

Veldig god frokost, og særlig nå i varmen!!!

Skrevet

Ja, måtte ha i en god del havregryn for å i utgangspunktet bli mindre sulten :-) Mett ble jeg ikke, men det duger :-)

Men så er jeg alltid sulten da......

Hmm, synes jeg har vært veldig til å fly på do de siste dagene ja...har vel en sammenheng da .-)

Veldig god frokost, og særlig nå i varmen!!!

Det kommer nok av aktitivitsnivået ditt. Slike "blandinger" gjør meg allltid mer sulten :-(( Ikke sluk alt du ser og leser:(

Skrevet

Det kommer nok av aktitivitsnivået ditt. Slike "blandinger" gjør meg allltid mer sulten :-(( Ikke sluk alt du ser og leser:(

Men godt å finne noe man endelig klarer å sluke til frokost :-)

Har ikke spist frokost på mange år, da jeg blir kvalm av å tygge om morgenen.

Kanskje jeg blir sulten av å få forbrenninga igang?

Pleier som regel ikke spise før i 13 tiden..., men nå må jeg ha mat igjen i 11 tiden!!!

Skrevet

Dette ble veldig populært, både hos barn og mor :-)

Jeg ble ikke mett av blandingen, så jeg tilsetter nok havregryn til at det blir en tykk smørje jeg må spise med skje, da holder det et par tre timer :-) Da blir det ca en halv liter.

Sikkert ganske sundt også vil jeg tro, med blåbær og greier :-)

Kunne levd på dette hele dagen jeg, men erneringsmessig blir det kaskje litt snevert, så jeg fyller på med middag og knekkebrød :-)

For å bli litt mettere, så kan du bruke kesam i stedet for yoghurt. Da får du et bra proteintilskudd.

Skrevet

De fleste frokostblandingenen er fulle av sukker. Vi bruker Weetabix, eller 4-korn. De har lavt sukkerinnhold og mye fiber.

Skrevet

For å bli litt mettere, så kan du bruke kesam i stedet for yoghurt. Da får du et bra proteintilskudd.

Det skal jeg prøve :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...