Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere andre: hvor lang tid tok det før dere fikk varene dere hadde bestilt? Fikk melding allerede mandag forrige uke (sendte inn bestillingen søndag kveld) om at varene var sendt. Er ikke et utpreget tålmodig menneske. :- )

Gjest togli
Skrevet

Det tok ca en uke fra jeg fikk melding om at varene var sendt til jeg hadde dem i postkassa hjemme :)

Skrevet

Det tok ca en uke fra jeg fikk melding om at varene var sendt til jeg hadde dem i postkassa hjemme :)

Tirsdag i dag. Fikk melding om at de var sendt forrige mandag. Det er vel ca en uke? Kanskje det kommer i morgen. Det er så uvant å kjøpe sminke uten å kunne prøve den med en gang.

Onsdag1365380628
Skrevet

Første gang jeg bestilte tok det nøyaktig en uke. Neste gang ti dager.

Gjest togli
Skrevet

Tirsdag i dag. Fikk melding om at de var sendt forrige mandag. Det er vel ca en uke? Kanskje det kommer i morgen. Det er så uvant å kjøpe sminke uten å kunne prøve den med en gang.

Da vil jeg tro du har sminken ganske snart, ja. Vet ikke om det at det er ferie kan påvirke negativt?

Jeg var de første dagene veldig fornøyd med mascaraen (vanlig på den ene siden, vannfast på den andre). Nå er jeg ikke fullt så fornøyd pga at det legger seg klumper langs åpningen på mascaraetuiet. Dette tørker og legger seg i børsta. Blir derfor litt grisete synes jeg...

Øyeskyggen er jeg veldig fornøyd med :) Og kostene :)

Mineralpudderet er ganske mørkt, så det får jeg ikke prøvd før vi er i Spania...

Skrevet

Da vil jeg tro du har sminken ganske snart, ja. Vet ikke om det at det er ferie kan påvirke negativt?

Jeg var de første dagene veldig fornøyd med mascaraen (vanlig på den ene siden, vannfast på den andre). Nå er jeg ikke fullt så fornøyd pga at det legger seg klumper langs åpningen på mascaraetuiet. Dette tørker og legger seg i børsta. Blir derfor litt grisete synes jeg...

Øyeskyggen er jeg veldig fornøyd med :) Og kostene :)

Mineralpudderet er ganske mørkt, så det får jeg ikke prøvd før vi er i Spania...

Har endelig fått sminken, og har selvfølgelig prøvd den ut. Er foreløbig veldig fornøyd. Fargene stemte stort sett med bildene, eneste unntaket var neglelakken som var litt mørkere enn jeg hadde trodd. Kommer nok til å bestille mer derfra, skulle hatt noen koster bl.a.

Skrevet

Første gang jeg bestilte tok det nøyaktig en uke. Neste gang ti dager.

Har fått den nå, og prøvd den så vidt. Virker bra foreløbig.

Gjest togli
Skrevet

Har endelig fått sminken, og har selvfølgelig prøvd den ut. Er foreløbig veldig fornøyd. Fargene stemte stort sett med bildene, eneste unntaket var neglelakken som var litt mørkere enn jeg hadde trodd. Kommer nok til å bestille mer derfra, skulle hatt noen koster bl.a.

Så bra at du var fornøyd :)

Prisene er jo helt råe, så det er bare å bestille ;)

Onsdag1365380628
Skrevet

Så bra at du var fornøyd :)

Prisene er jo helt råe, så det er bare å bestille ;)

''Prisene er jo helt råe, så det er bare å bestille ;)''

Ja, jeg har bestilt flere ganger allerede. Sist gang gjemte jeg pakken slik at sambo ikke skulle få se den...jeg tok nesten av når jeg så hvor billlig det var...og skjemtes fordi jeg hadde bestillt så masse....

Å så gøy når pakken kom...bare et par hundre inkludert frakt, og masse sminke.

Og nå har jeg en hel skuff med saker fra ELF, og har kun prøvd mascara og leppestift. Mer bruker jeg nemlig ikke.....

Gjest togli
Skrevet

''Prisene er jo helt råe, så det er bare å bestille ;)''

Ja, jeg har bestilt flere ganger allerede. Sist gang gjemte jeg pakken slik at sambo ikke skulle få se den...jeg tok nesten av når jeg så hvor billlig det var...og skjemtes fordi jeg hadde bestillt så masse....

Å så gøy når pakken kom...bare et par hundre inkludert frakt, og masse sminke.

Og nå har jeg en hel skuff med saker fra ELF, og har kun prøvd mascara og leppestift. Mer bruker jeg nemlig ikke.....

Hehe, pass så du ikke blir hekta ;)

Fine julegaver :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...