Gå til innhold

Kjent i Porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Gjest Porsgrunn
Skrevet

Skal en tur til Porsgrunn på en fotballturnering i August og prøver og finne hotell i nærheten av Porsgrunn videregående skole:o)

Noen som kan hjelpe meg? Finner hotell rundt omkring i grenland, men det betyr jo ikke at det er i Porsgrunn...

Jeg er IKKE kjent i området i det hele tatt, og er elendig på å søke på nett:o)

Skrevet

Det er noen år siden jeg bodde der, så jeg vet i grunnen bare om ett hotell. http://www.vichotel.no/index.php

Porsgrunn er ikke veldig stort så du kan fint gå til skolen fra det hotellet. Tar kanskje 10-15 minutter. Det ligger forøvrig fint passert ellers i byen.

Gjest Porsgrunn
Skrevet

Det er noen år siden jeg bodde der, så jeg vet i grunnen bare om ett hotell. http://www.vichotel.no/index.php

Porsgrunn er ikke veldig stort så du kan fint gå til skolen fra det hotellet. Tar kanskje 10-15 minutter. Det ligger forøvrig fint passert ellers i byen.

Clarion Collection Hotel Bryggeparken i Skien da, er det langt unna?

Som sagt så har ejg aldri før vært i nærheten, kanskje jeg spør dumt!

Men dette hotellet var billigere enn Vic.

Er det lang kjøretid fra Skien?

Gjest Telemarkingen
Skrevet

Jeg kjører der noen ganger pr år, og det tar vel en ti minutter fra Skien til Porsgrunn, avhengig av trafikk. Tror ikke jeg husker alt for feil da.

Skrevet

Det er ikke langt fra Porsgrunn til Skien, så hvis du har bil så bør det være greit. Tipper det er rundt 10 km.

Gjest dropper nicket denne gangen
Skrevet

Skjærgården hotell i Langesund - badehotell... 20-30 min unna - men så har du litt mer sjarmerende omgivelser enn i Porsgrunn....

Gjest trur eg da...
Skrevet

Jo, Porsgrunn er i såkalte Grenland sammen med Skien, Siljan og Bamble.

Icora Panter
Skrevet

Hotel Vic er det eneste hotellet i Porsgrunn.(Midt i sentrum) Men i Skien har du Clarion collection hotel bryggeparken (anbefales, choicehotels.no)) og Thon hotel Høyer. Gode,bussforbindelser, men kort vei til holdeplassene på begge steder. Er ca en mil mellom Skien og Porsgrunn.

Ellers har du Quality Hotel Skjærgården i Langesund. Går også buss derfra, men ikke like ofte.

God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...