Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er møkk lei dem og sutringa deres! Ikke før de har holdt hele samfunnet som gisler og fått saftige tillegg, så går de i gang igjen.

De er verre enn folk som bosetter seg ved siden av en flyplass for så å klage over flystøy! Har de valgt en jobb som medfører visse ubekvemmeligheter, så får de faen meg akseptere at sånn er det!

Kom dere på jobb og gjør det dere er satt til å gjøre! Møkkafolk!

Gjest jeg støtter dem
Skrevet

Jeg for min del kan ikke forstå hvorfor de ikke blir hørt på sine krav. De gjør en kjempeviktig jobb, men får verken den lønnen eller de arbeidsbetingelsene som de burde hatt.

Skrevet

Jeg for min del kan ikke forstå hvorfor de ikke blir hørt på sine krav. De gjør en kjempeviktig jobb, men får verken den lønnen eller de arbeidsbetingelsene som de burde hatt.

De har en kjempeviktig jobb å gjøre, men de gjør den ikke. De går sakte og nekter overtid for å presse frem sine krav. Dette har de holdt på med lenge. I flere år!

Resutatet er at vi lider.

Kutt ned utdannelsestiden, få folk som vil arbeide ut på gatene, og gi subben et saftig spark i rævva! Hva skal vi med et poilti som går hjem kl 1500 og nekter å jobbe i helgene? Sto dette i ansettelseskontrakten deres når de søkte jobb som politi?

Gjest jeg støtter dem
Skrevet

De har en kjempeviktig jobb å gjøre, men de gjør den ikke. De går sakte og nekter overtid for å presse frem sine krav. Dette har de holdt på med lenge. I flere år!

Kutt ned utdannelsestiden, få folk som vil arbeide ut på gatene, og gi subben et saftig spark i rævva! Hva skal vi med et poilti som går hjem kl 1500 og nekter å jobbe i helgene? Sto dette i ansettelseskontrakten deres når de søkte jobb som politi?

Hvorfor skulle de ikke gå sakte og nekte å jobbe overtid, når de ikke får gjennom kravene sine? Man må sørge for at de blir beskyttet av arbeidsmiljøloven de som alle andre, og en lønn som står i forhold til alvoret av jobben de gjør.

Skrevet

Hvorfor skulle de ikke gå sakte og nekte å jobbe overtid, når de ikke får gjennom kravene sine? Man må sørge for at de blir beskyttet av arbeidsmiljøloven de som alle andre, og en lønn som står i forhold til alvoret av jobben de gjør.

Dakars! 40000 ekstra i året holdt ikke!

Arbeidsmiljøloven er ikke full gjeldende for enkelte arbeidsgrupper. Sånn har det alltid vært, og sånn vil det fortsette å være.

Sorry, null medfølelse og null respekt!

Gjest svava
Skrevet

Dakars! 40000 ekstra i året holdt ikke!

Arbeidsmiljøloven er ikke full gjeldende for enkelte arbeidsgrupper. Sånn har det alltid vært, og sånn vil det fortsette å være.

Sorry, null medfølelse og null respekt!

Null medfølelse, men fortsatt pittelitt respekt ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

''Kutt ned utdannelsestiden''

Tuller du - vil vi virkelig ha sånne wannabe-dørvakttyper som politifolk? Det får være grenser for hvor unge, uerfarne og tette å kålen lovens voktere kan være.

Skrevet

De går ikke sakte, de bare følger reglene i arbeidsmiljøloven - som jo er den loven arbeidsgiverne skal forholde seg til når det gjelder arbeidsforhold for sine ansatte.

Gjest togli
Skrevet

Politiet har en særdeles viktig jobb og det er jaggu ikke fristende å stå på litt ekstra når man føler at lønna ikke står i forhold til det ansvaret man har.

Vi ønsker et velfungerende politi i Norge, og da trenger vi flinke folk som trives i jobben sin. Trivselen blir neppe større av at de kun møtes med kritikk.

Mange tror visst den eneste jobben politiet gjør er den som er synlig for folk flest, men sånn er det heldigvis ikke ;)

petter smart
Skrevet

Problemet er at "alle" fortjener mer lønn. En kan se på svært mange arbeidsgrupper og si at de fortjener god lønn fordi de har en viktig jobb. Men alle kan ikke tjene mye. Og ikke hadde det hjulpet om alle tjente mye, for da hadde det ikke vært mye lenger.

Jeg er enig i at de fortjener en arbeidstid de kan leve med og kompensasjon for ubekvem arbeidstid, men måten de kjemper for det på er ikke akseptabel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...