Gå til innhold

Får ikke til å lagre bilder på cd-plate?

Anbefalte innlegg

Gjest Tips, noen?
Skrevet

Er blitt litt stressa på det å ta vare på bildene mine, lagrer dem nå på min bærbare pc + på minnekontoen min på fotoknutsen. Har nå i tillegg kjøpt meg noen cder som skal være veldig bra, men får ikke til å brenne dem? Altså, jeg kopierer dem først til cd, så skriver jeg dem til cd-rom. Alt virker til å være ok, men jeg gjør tydeligvis noe feil, for når jeg prøver å åpne cden for å se på filene, så står det at cden er tom... Hva i alle dager gjør jeg feil??

Skrevet

det kan være flere feil....kan det være at du har brent til ei ISO fil istedet for direkte til CD'en? Tester du CD'en i samme spiller? Noen CD/DVD spillere, spesielt eldre modeller, sliter med å kjøre brente plater. Du må også være sikker på at du bruker riktig CD plate, CDR- eller CDR+. Noen spillere takler begge formatene R+/-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...