Gå til innhold

Sjokk!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokk!!!
Skrevet

Jeg gikk på vekta akkurat nå =(

Sjokk!!!

65 blank...på 165 cm...

Gjest Elextra
Skrevet

Hva så?

Det er nok mange som har det langt verre (det er det bestandig) :P

Skrevet

Javel?

Har du gått opp eller ned da siden du er så sjokkert?

Den vekten høres jo ut til å være godt innenfor normalen for en med din høyde?.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ung kvinne? En må være det for å få sjokk av BMI 23,9.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hva så?

Det er nok mange som har det langt verre (det er det bestandig) :P

''Det er nok mange som har det langt verre (det er det bestandig) :P''

Klarer du selv å tenke slik?

Gjest Sjokk!!!
Skrevet

Når jeg tenker på hvor fort det gikk fra jeg var 62 kg til 65 kg.

Om enda 3 kg så ligger jeg på BIM overvekt.

Bare det sier at det er lurt å passe på.

Ikke for at jeg er kroppfikstert,men fordi jeg vet at både hjerte og skjellett har det best om vekta er middels.

Så det er lurt å passe på at det ikke blir for mye usunt uten at det er noe galt i det.

Gjest Elextra
Skrevet

''Det er nok mange som har det langt verre (det er det bestandig) :P''

Klarer du selv å tenke slik?

Forsøker å minne meg selv på det når jeg irriterer meg over de 5 (eller ideelt 10) kg. ekstra.

Skrevet

Da hadde du vel besvimt hadde du sett meg. 54,5 kg på 152 cm. En helt normal og flott kvinnekropp har jeg. Og det har helt sikkert du også. :o)

candyqueen_83
Skrevet

Hvis det var noe å få sjokk av så har du det bra :o)

Gjest 50 år her
Skrevet

Jeg er også 165 høy. Fram til jeg var 25 år veide jeg 55 kg. Etter barn økte vekta til 65. Deretter videre til 75 og 85 og 95. hehe... Ja, ikke noe å le av forresten, men hadde jeg veid 65 nå, så hadde jeg følt meg skrapa. 75 hadde vært drømmen, men dit kommer jeg nok aldri mer. Du er nok like mange år yngre enn meg som jeg er kilo tyngre enn deg! :-)

Skrevet

Forsøker å minne meg selv på det når jeg irriterer meg over de 5 (eller ideelt 10) kg. ekstra.

Jeg og, hehe.. "En får veære sopm en er..." osv. :) Er 164, og veier 64 kg. Har fått litt fleskepås, og liker ikke veldig å gå i bikini, alt disser, MEN jeg kan føle meg flott i en fin kjole, og føler jeg ikke ser lubben ut da. :) Glad jeg ikke er smellfeit og har dårlig helse pga. overvekt. Kan ikke være lett. veit sjøl hvor j***** vanskelig det er å gå ned, bare noen få kilo til og med.. Jaja.. skal begynne å trene nå! :) (snart)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...