Gå til innhold

JUHU ;-)))

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg sa travel _eller_ misfornøyd ;-)

Sa du ikke dette da? :-)

''Da har dere det travelt ;-) Evt. er misfornøyde...''

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg sa travel _eller_ misfornøyd ;-)

Jeg surrer visst. Jo travel kan sikkert stemme:-)

Skrevet

Sa du ikke dette da? :-)

''Da har dere det travelt ;-) Evt. er misfornøyde...''

Jo...? At dere har det travelt - eller hvis _ikke_ dere har det travelt så er dere misfornøyde fordi dere burde ha gjort noe mer.. Jeg oppfatter evt. mer som et "eller" enn et "og" :-)

Skrevet

Jeg surrer visst. Jo travel kan sikkert stemme:-)

Men nå skal du ha fri, hva?

Du må ha en strålende ferie! :-) Og prøve å ikke være 100 % perfeksjonist...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jo...? At dere har det travelt - eller hvis _ikke_ dere har det travelt så er dere misfornøyde fordi dere burde ha gjort noe mer.. Jeg oppfatter evt. mer som et "eller" enn et "og" :-)

Jada, jeg får skylde på varmen jeg også:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Men nå skal du ha fri, hva?

Du må ha en strålende ferie! :-) Og prøve å ikke være 100 % perfeksjonist...

Jeg kan det der med å kose meg også heldigvis:-)

Men jeg er nok som Colette sier , litt rastløs. Jeg må ha noe å gjøre. F.eks trives jeg ikke så godt om bord i en seilbåt i flere dager, hvis vi da ikke stopper og drar i land flere ganger pr.dag.

Mange andre koser seg om bord og synes det er så avslappende liksom. Jeg føler meg fengslet, men jeg trives godt når vi kommer i land og kan rusle litt rundt.

Skrevet

Jeg kan det der med å kose meg også heldigvis:-)

Men jeg er nok som Colette sier , litt rastløs. Jeg må ha noe å gjøre. F.eks trives jeg ikke så godt om bord i en seilbåt i flere dager, hvis vi da ikke stopper og drar i land flere ganger pr.dag.

Mange andre koser seg om bord og synes det er så avslappende liksom. Jeg føler meg fengslet, men jeg trives godt når vi kommer i land og kan rusle litt rundt.

Jeg hadde heller ikke holdt ut i en seilbåt i flere dager. Det må jo være kjedelig?

Men når tror jeg at det holder med utendørsaktiviteter for mitt vedkommende i varmen. Jeg klarte å få 2 kleggbitt på det ene øret, og ett på det andre. Pluss et på armen. Bittene på ørene sitter akkurat i kanten/litt på baksiden av øret, og på det ene så presser hevelsen øret framover - slik at det ser ut som jeg har utstående øre! Og i tillegg så er begge ørene mørkerøde. Så jeg ser ut nå:-) Omtrent akkurat som Dumbo:-(

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg hadde heller ikke holdt ut i en seilbåt i flere dager. Det må jo være kjedelig?

Men når tror jeg at det holder med utendørsaktiviteter for mitt vedkommende i varmen. Jeg klarte å få 2 kleggbitt på det ene øret, og ett på det andre. Pluss et på armen. Bittene på ørene sitter akkurat i kanten/litt på baksiden av øret, og på det ene så presser hevelsen øret framover - slik at det ser ut som jeg har utstående øre! Og i tillegg så er begge ørene mørkerøde. Så jeg ser ut nå:-) Omtrent akkurat som Dumbo:-(

He he huffda, må nesten le litt:-)

Skrevet

He he huffda, må nesten le litt:-)

Det må jeg også:-)) Jeg har helt kort lyst hår som er klippet rundt ørene. Og ørene stikker fram som to knallrøde hovne ballonger. Jeg kan jo ikke vise meg blant folk i dag. Mye rart en skal komme borti her i livet :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det må jeg også:-)) Jeg har helt kort lyst hår som er klippet rundt ørene. Og ørene stikker fram som to knallrøde hovne ballonger. Jeg kan jo ikke vise meg blant folk i dag. Mye rart en skal komme borti her i livet :-)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...