Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Jeg sa travel _eller_ misfornøyd ;-) Sa du ikke dette da? :-) ''Da har dere det travelt ;-) Evt. er misfornøyde...'' 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Jeg sa travel _eller_ misfornøyd ;-) Jeg surrer visst. Jo travel kan sikkert stemme:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Sa du ikke dette da? :-) ''Da har dere det travelt ;-) Evt. er misfornøyde...'' Jo...? At dere har det travelt - eller hvis _ikke_ dere har det travelt så er dere misfornøyde fordi dere burde ha gjort noe mer.. Jeg oppfatter evt. mer som et "eller" enn et "og" :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Jeg surrer visst. Jo travel kan sikkert stemme:-) Men nå skal du ha fri, hva? Du må ha en strålende ferie! :-) Og prøve å ikke være 100 % perfeksjonist... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Jo...? At dere har det travelt - eller hvis _ikke_ dere har det travelt så er dere misfornøyde fordi dere burde ha gjort noe mer.. Jeg oppfatter evt. mer som et "eller" enn et "og" :-) Jada, jeg får skylde på varmen jeg også:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Men nå skal du ha fri, hva? Du må ha en strålende ferie! :-) Og prøve å ikke være 100 % perfeksjonist... Jeg kan det der med å kose meg også heldigvis:-) Men jeg er nok som Colette sier , litt rastløs. Jeg må ha noe å gjøre. F.eks trives jeg ikke så godt om bord i en seilbåt i flere dager, hvis vi da ikke stopper og drar i land flere ganger pr.dag. Mange andre koser seg om bord og synes det er så avslappende liksom. Jeg føler meg fengslet, men jeg trives godt når vi kommer i land og kan rusle litt rundt. 0 Siter
Colette Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Jeg kan det der med å kose meg også heldigvis:-) Men jeg er nok som Colette sier , litt rastløs. Jeg må ha noe å gjøre. F.eks trives jeg ikke så godt om bord i en seilbåt i flere dager, hvis vi da ikke stopper og drar i land flere ganger pr.dag. Mange andre koser seg om bord og synes det er så avslappende liksom. Jeg føler meg fengslet, men jeg trives godt når vi kommer i land og kan rusle litt rundt. Jeg hadde heller ikke holdt ut i en seilbåt i flere dager. Det må jo være kjedelig? Men når tror jeg at det holder med utendørsaktiviteter for mitt vedkommende i varmen. Jeg klarte å få 2 kleggbitt på det ene øret, og ett på det andre. Pluss et på armen. Bittene på ørene sitter akkurat i kanten/litt på baksiden av øret, og på det ene så presser hevelsen øret framover - slik at det ser ut som jeg har utstående øre! Og i tillegg så er begge ørene mørkerøde. Så jeg ser ut nå:-) Omtrent akkurat som Dumbo:-( 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Jeg hadde heller ikke holdt ut i en seilbåt i flere dager. Det må jo være kjedelig? Men når tror jeg at det holder med utendørsaktiviteter for mitt vedkommende i varmen. Jeg klarte å få 2 kleggbitt på det ene øret, og ett på det andre. Pluss et på armen. Bittene på ørene sitter akkurat i kanten/litt på baksiden av øret, og på det ene så presser hevelsen øret framover - slik at det ser ut som jeg har utstående øre! Og i tillegg så er begge ørene mørkerøde. Så jeg ser ut nå:-) Omtrent akkurat som Dumbo:-( He he huffda, må nesten le litt:-) 0 Siter
Colette Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 He he huffda, må nesten le litt:-) Det må jeg også:-)) Jeg har helt kort lyst hår som er klippet rundt ørene. Og ørene stikker fram som to knallrøde hovne ballonger. Jeg kan jo ikke vise meg blant folk i dag. Mye rart en skal komme borti her i livet :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Det må jeg også:-)) Jeg har helt kort lyst hår som er klippet rundt ørene. Og ørene stikker fram som to knallrøde hovne ballonger. Jeg kan jo ikke vise meg blant folk i dag. Mye rart en skal komme borti her i livet :-) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.