Gå til innhold

Feber, vondt i hodet og magen - noe som går nå?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Tolvåringen våkna med feber i femtida i morges. Hun hadde dunkende verk i hodet og hadde vondt i magen og var småkvalm. Det virker ikke som hun har så mye feber (fikk ikke målt før hun tok paracet) og hun er feberfri så lenge hun tar paracet. Magen er bedre, har ingen matlyst og nå mer vanlig vondt i hodet (ikke dunkende verk). Allmenntilstanden er fin, men hun er litt slapp. Sitter i sofaen og ser tv nå.

Jeg kjenner ikke til noen som er syke for tiden og lurer selvsagt på hva dette kan være? Noe som går nå?

Jeg har tenkt på flåttbitt siden vi stadig vekk bli bitt av flått her vi bor. Influensasymptomer kan jo være tegn på borreliainfeksjon, men datteren min har ikke muskelverk etc., så da kan man vel ikke snakke om influensasymptomer?

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil er du fra Ålesundstraktene, og der er dette noe som går ja. Min brors familie(2 voksne og 2 barn) hadde dette i tur og orden i helga som var.

Gjest togli
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil er du fra Ålesundstraktene, og der er dette noe som går ja. Min brors familie(2 voksne og 2 barn) hadde dette i tur og orden i helga som var.

Det stemmer :) Og idag har jeg fått vite om flere herfra som har hatt det samme ;) Tolvåringen er i fin form igjen nå, men niåringen la seg med hodepine og magevondt i kveld... Håper vi andre slipper unna selv om det heldigvis ser ut som det er kjapt overstått!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...