Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Den våger jeg ikke prøvd, jeg har jo tross alt sett Desperado med Quentin Tarantino. Ikke prøvd Sol? Går'an det'a? Forøvrig altfor "tynt" for min smak, med mindre det er ønske om en ren tørstedrikk. 0 Siter
Spirello Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Drakk ikk øl i går, men i dag skal jeg ha par pils Blir det utepils med kollegaer blir det nok Hansa eller heiniken, blir det hjemme på verandaen blir det Tuborg lite (kjøper den eller Ultra). 0 Siter
Spirello Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Pilsner Urquell Den er god den! Men må innrømme den smakte mye bedre i Krakow i høye smale glass, enn i boks i Norge. Why? Ble faktisk skuffa når jeg kjøpte den etter jeg kom hjem, stor forskjell! 0 Siter
....AV Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Den er god den! Men må innrømme den smakte mye bedre i Krakow i høye smale glass, enn i boks i Norge. Why? Ble faktisk skuffa når jeg kjøpte den etter jeg kom hjem, stor forskjell! Settingen har også mye å si. Jeg er egentlig enig med deg, men den er veldig god her hjemme også synes jeg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Det ble en boks CB på meg i går kveld. Liker egentlig best litt mørkere øl, som Aas bayer, Newcastle eller Hansa brown ale - men vi hadde ikke mer igjen av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.