Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest choco
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=557604

Nå kommer regnet og temperaturene vil synke. Jeg gleder meg til bedre nattesøvn og mer energi igjen.Jeg vet man ikke skal klage og det gjør jeg ikke heller, men jeg peser litt ekstra nå om dagen. Jeg dro og kjøpte meg et par nye sommerkjoler i dag, men de gjør seg sikkert like godt i 20 grader som 33 ;)

candyqueen_83
Skrevet

Hmm.. På yr.no spår de plutselig regn på dagen i morgen. I stad spådde dem ikke regn før til mandag. Jaja.. Glad til jeg :o)

Skrevet

Hmm.. På yr.no spår de plutselig regn på dagen i morgen. I stad spådde dem ikke regn før til mandag. Jaja.. Glad til jeg :o)

Jeg også:-) Det skal bli deilig med regn og litt friskere luft:-) Begynner å bli lei av å drasse gulv-viften min rundt omkring :-)

Skrevet

Jeg også:-) Det skal bli deilig med regn og litt friskere luft:-) Begynner å bli lei av å drasse gulv-viften min rundt omkring :-)

Varmepumpe på cooling-funskjon er herlig om dagen:-)

Skrevet

Varmepumpe på cooling-funskjon er herlig om dagen:-)

Heldige du :-)) Det er ikke bare, bare å få sove ved siden av et monster av en bråkete vifte:-)

Gjest choco
Skrevet

Heldige du :-)) Det er ikke bare, bare å få sove ved siden av et monster av en bråkete vifte:-)

Jeg anbefaler sov-i-ro. Jeg blir helt sliten i hue av den vifta hvis jeg ikke bruker det og stenger susinga ute.

candyqueen_83
Skrevet

Og jeg er litt lei takvifta. Jeg syns den trekker så fælt, men det er jo helt nødvendig å ha den på :o) *klage,klage*

Gjest choco
Skrevet

Vi har ikke noe annet valg enn å ta det som det kommer dette været. Jeg gleder meg til regndråper puh!

Skrevet

Jeg anbefaler sov-i-ro. Jeg blir helt sliten i hue av den vifta hvis jeg ikke bruker det og stenger susinga ute.

Huff ja...det er ikke bare, bare...Jeg klarer ikke å bruke sov-i-ro. Hvis det går an å få klaustrofobi i ørene, så får jeg det av sov-i-ro:-)

Gjest choco
Skrevet

Huff ja...det er ikke bare, bare...Jeg klarer ikke å bruke sov-i-ro. Hvis det går an å få klaustrofobi i ørene, så får jeg det av sov-i-ro:-)

Hehe, skjønner hva du mener. Jeg bruker bare i ene øret, det som ikke vender ned mot puta av samme årsak. Det blir vakumfølelse ellers.

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener. Jeg bruker bare i ene øret, det som ikke vender ned mot puta av samme årsak. Det blir vakumfølelse ellers.

Ligger du bare på en side da? Jeg fyker rundt som en propell om natta - og spesielt når det er varmt og ubehagelig som nå. Jeg fant ut at jeg måtte velge mellom 2 onder - kvelende varme på soverommet - eller bråk. Og da valgte jeg bråket. Men jeg sover langt fra godt, for å si det sånn:-(

Gjest togli
Skrevet

Ligger du bare på en side da? Jeg fyker rundt som en propell om natta - og spesielt når det er varmt og ubehagelig som nå. Jeg fant ut at jeg måtte velge mellom 2 onder - kvelende varme på soverommet - eller bråk. Og da valgte jeg bråket. Men jeg sover langt fra godt, for å si det sånn:-(

Å være døv kan varmt anbefales ;)

Gjest choco
Skrevet

Når jeg først har sovnet merker jeg sjelden noe til støyen hvis jeg snur meg rundt. Merker jeg imidlertid noe, stapper jeg proppen i det andre øret;)

Skrevet

Å være døv kan varmt anbefales ;)

Ja, alt har sine fordeler - utvilsomt:-) Men jeg har merket nå som jeg sover med denne vifta ved siden av senga, at jeg kan bli urolig av at jeg ikke hører lyder i huset - hvis det skulle være noe som er nødvendig å høre. Hvis du skjønner:-)

Skrevet

Når jeg først har sovnet merker jeg sjelden noe til støyen hvis jeg snur meg rundt. Merker jeg imidlertid noe, stapper jeg proppen i det andre øret;)

Ok:-) Da har du en fin teknikk som jeg ikke har klart å lære meg. Men nå er vel snart varmeperioden over for denne gangen, og vifta kan heldigvis få hvile en stund. Det skal bli godt :-)

Gjest Kimmie
Skrevet

Da er vi flere :)

Ser ut som det skal bli steiksol frem til søndag her,phu!

Gjest togli
Skrevet

Ja, alt har sine fordeler - utvilsomt:-) Men jeg har merket nå som jeg sover med denne vifta ved siden av senga, at jeg kan bli urolig av at jeg ikke hører lyder i huset - hvis det skulle være noe som er nødvendig å høre. Hvis du skjønner:-)

Det skjønner jeg godt, ja ;)

Vi har heldigvis alarm som registrerer lyder (relativt høye lyder) og gir vibrasjon under hodeputa.

Skrevet

Det skjønner jeg godt, ja ;)

Vi har heldigvis alarm som registrerer lyder (relativt høye lyder) og gir vibrasjon under hodeputa.

Så det er slik dere ordner det....Flott ordning:-) En vil jo gjerne høre om det brenner, og om en får besøk av innbruddstyver o.l. Men da er jo dere trygge:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...