Gjest choco Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=557604 Nå kommer regnet og temperaturene vil synke. Jeg gleder meg til bedre nattesøvn og mer energi igjen.Jeg vet man ikke skal klage og det gjør jeg ikke heller, men jeg peser litt ekstra nå om dagen. Jeg dro og kjøpte meg et par nye sommerkjoler i dag, men de gjør seg sikkert like godt i 20 grader som 33 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Hmm.. På yr.no spår de plutselig regn på dagen i morgen. I stad spådde dem ikke regn før til mandag. Jaja.. Glad til jeg ) 0 Siter
Colette Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Hmm.. På yr.no spår de plutselig regn på dagen i morgen. I stad spådde dem ikke regn før til mandag. Jaja.. Glad til jeg ) Jeg også:-) Det skal bli deilig med regn og litt friskere luft:-) Begynner å bli lei av å drasse gulv-viften min rundt omkring :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Jeg også:-) Det skal bli deilig med regn og litt friskere luft:-) Begynner å bli lei av å drasse gulv-viften min rundt omkring :-) Varmepumpe på cooling-funskjon er herlig om dagen:-) 0 Siter
Colette Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Varmepumpe på cooling-funskjon er herlig om dagen:-) Heldige du :-)) Det er ikke bare, bare å få sove ved siden av et monster av en bråkete vifte:-) 0 Siter
Gjest choco Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Heldige du :-)) Det er ikke bare, bare å få sove ved siden av et monster av en bråkete vifte:-) Jeg anbefaler sov-i-ro. Jeg blir helt sliten i hue av den vifta hvis jeg ikke bruker det og stenger susinga ute. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Jeg også:-) Det skal bli deilig med regn og litt friskere luft:-) Begynner å bli lei av å drasse gulv-viften min rundt omkring :-) Og jeg er litt lei takvifta. Jeg syns den trekker så fælt, men det er jo helt nødvendig å ha den på ) *klage,klage* 0 Siter
Gjest choco Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Hmm.. På yr.no spår de plutselig regn på dagen i morgen. I stad spådde dem ikke regn før til mandag. Jaja.. Glad til jeg ) Vi har ikke noe annet valg enn å ta det som det kommer dette været. Jeg gleder meg til regndråper puh! 0 Siter
Colette Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Jeg anbefaler sov-i-ro. Jeg blir helt sliten i hue av den vifta hvis jeg ikke bruker det og stenger susinga ute. Huff ja...det er ikke bare, bare...Jeg klarer ikke å bruke sov-i-ro. Hvis det går an å få klaustrofobi i ørene, så får jeg det av sov-i-ro:-) 0 Siter
Gjest choco Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Huff ja...det er ikke bare, bare...Jeg klarer ikke å bruke sov-i-ro. Hvis det går an å få klaustrofobi i ørene, så får jeg det av sov-i-ro:-) Hehe, skjønner hva du mener. Jeg bruker bare i ene øret, det som ikke vender ned mot puta av samme årsak. Det blir vakumfølelse ellers. 0 Siter
Colette Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Hehe, skjønner hva du mener. Jeg bruker bare i ene øret, det som ikke vender ned mot puta av samme årsak. Det blir vakumfølelse ellers. Ligger du bare på en side da? Jeg fyker rundt som en propell om natta - og spesielt når det er varmt og ubehagelig som nå. Jeg fant ut at jeg måtte velge mellom 2 onder - kvelende varme på soverommet - eller bråk. Og da valgte jeg bråket. Men jeg sover langt fra godt, for å si det sånn:-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Ligger du bare på en side da? Jeg fyker rundt som en propell om natta - og spesielt når det er varmt og ubehagelig som nå. Jeg fant ut at jeg måtte velge mellom 2 onder - kvelende varme på soverommet - eller bråk. Og da valgte jeg bråket. Men jeg sover langt fra godt, for å si det sånn:-( Å være døv kan varmt anbefales 0 Siter
Gjest choco Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Ligger du bare på en side da? Jeg fyker rundt som en propell om natta - og spesielt når det er varmt og ubehagelig som nå. Jeg fant ut at jeg måtte velge mellom 2 onder - kvelende varme på soverommet - eller bråk. Og da valgte jeg bråket. Men jeg sover langt fra godt, for å si det sånn:-( Når jeg først har sovnet merker jeg sjelden noe til støyen hvis jeg snur meg rundt. Merker jeg imidlertid noe, stapper jeg proppen i det andre øret;) 0 Siter
Colette Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Å være døv kan varmt anbefales Ja, alt har sine fordeler - utvilsomt:-) Men jeg har merket nå som jeg sover med denne vifta ved siden av senga, at jeg kan bli urolig av at jeg ikke hører lyder i huset - hvis det skulle være noe som er nødvendig å høre. Hvis du skjønner:-) 0 Siter
Colette Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Når jeg først har sovnet merker jeg sjelden noe til støyen hvis jeg snur meg rundt. Merker jeg imidlertid noe, stapper jeg proppen i det andre øret;) Ok:-) Da har du en fin teknikk som jeg ikke har klart å lære meg. Men nå er vel snart varmeperioden over for denne gangen, og vifta kan heldigvis få hvile en stund. Det skal bli godt :-) 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Da er vi flere Ser ut som det skal bli steiksol frem til søndag her,phu! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Ja, alt har sine fordeler - utvilsomt:-) Men jeg har merket nå som jeg sover med denne vifta ved siden av senga, at jeg kan bli urolig av at jeg ikke hører lyder i huset - hvis det skulle være noe som er nødvendig å høre. Hvis du skjønner:-) Det skjønner jeg godt, ja Vi har heldigvis alarm som registrerer lyder (relativt høye lyder) og gir vibrasjon under hodeputa. 0 Siter
Colette Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Det skjønner jeg godt, ja Vi har heldigvis alarm som registrerer lyder (relativt høye lyder) og gir vibrasjon under hodeputa. Så det er slik dere ordner det....Flott ordning:-) En vil jo gjerne høre om det brenner, og om en får besøk av innbruddstyver o.l. Men da er jo dere trygge:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.