Solskinnspiken Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Har en føflekk på ryggen som jeg har lyst til å få fjernet. Er det slik at legesenterene automatisk tar tester for hudkreft når man fjerner føflekker? Har solt meg litt på ryggen de siste ukene, og nå synes jeg at det svir skikkelig på ryggen. Er ikke vanlig solbrent (dvs varm og rød) men er blitt brun.. Er det unormalt at huden kan reagere uten at det nødvendigvius er farlig? Skal bli flinkere med solkremen.. 0 Siter
Gjest mine ble Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Føflekker som fjernes blir sendt til sjekk for om det skulle være noe ulumsheter med de. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har fjernet en føflekk, den ble sendt til "obuksjon". :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har fjernet en føflekk, den ble sendt til "obuksjon". :-) obduksjon.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.