Gå til innhold

hvordan få ut frustrasjon

Anbefalte innlegg

Gjest anonym i kveld
Skrevet

når man ikke er i stand til å gråte??? Noen som har noen forslag/tips til hva jeg kan gjøre?

Jeg trenger å få ut litt frustrasjon, skulle aller helst ha grått en skvett, men det går ikke. Jeg får det rett og slett ikke til...Så hvordan få ut litt frustrasjon?

Gjest Bare en tanke.
Skrevet

Hva med å skrive det ut?

Gjest anonym i kveld
Skrevet

kan du ikke tømme deg her?

ja det skulle tatt seg ut om jeg la ut i det vide og brede om hvorfor jeg er frustrert og lei meg... Nei takk jeg tror jeg står over, men takk for tilbudet.

Gjest anonym i kveld
Skrevet

Trene?

Ja kanskje det? får noe annet å tenke på iallfall... og får brukt meg litt... takk for forslaget

Gjest anonym i kveld
Skrevet

Hva med å skrive det ut?

Det var et godt forslag, takk. Det tenkte jeg ikke på. Har prøvd det ved sinne og da hjalp det jo faktisk. Kanskje hjelper det å skrive nå også...skal prøve det

Gjest gi det uttrykk
Skrevet

Jeg pleier å lage et bilde (male, tegne) - ikke "kunstnerisk" og fint, men bare få det ut i streker på papiret.

Du kan google Billedterapi eller Art therapy for å få gode ideer.

Gjest prust
Skrevet

Jeg var i en situasjon i vår der jeg absolutt trengte å gråte, men fikk det ikke til. Jeg prøvde å høre på musikk, og å tenke på det saken gjaldt - men det som gjorde at jeg fikk gråttt ut var at jeg leste om ei lita jente som døde av kreft en stund tidligere. Da fikk jeg frem det som lå og trengte på hos meg.

Gjest Bare en tanke
Skrevet

Bruker skriving selv, og synest at det hjelper på masse.

Lykke til og god sommer!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg går, og går og går. Raskt tempo, musikk på ørene. Regner det ute er det bare ett pluss, for da løsner det lettere. Nå er det jo sol, men det fungerer for meg allikevel.

Når jeg traver avgårde slik begynner tankene, og så kommer tårene dersom jeg har behov for å få dem ut.

Holder meg i skogen, eller går på tider da jeg møter lite andre folk.

Ikke sikkert dette hjelper for deg, men vil fortelle hva som er metoden jeg har funnet etterhvert. En annen ting er å se på noe trist på tv e.l. For å sette prossessen i gang. Jeg får gjerne tårer i øynene av å lese/se noe trist og så utvikler det seg til at jeg gråter for min egen del.

Håper det løsner for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...