Gå til innhold

hvor mye betyr servicen i kafeen for dere?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Nedenfor der jeg bor så har jeg en stor kafe hvor de serverer spennende og eksotisk mat for en billig penge, og en kaffebar, hvor de for det meste har kaffe.

I kafeen hvor jeg har vært noen ganger så har jeg blitt slått av hvor dårlig service det er der. jeg føler meg rett og slett ikke velkommen der. Jeg føler nærmest at jeg bryr dem når jeg vil bestille noe.

Mens i kaffebaren blir jeg alltid møtt av et hyggelig smil, og siden jeg er stamkunde så husker de alltid at jeg vil ha kaffen min med soyamelk, og i papp.

Nå føler jeg en motstand mot å gå til kafeen, drar heller til kaffebaren med lite utvalg. At noen møter meg med et smil betyr visst mye for meg.

Hvordan er det for dere?

Skrevet

Enig.

Jeg hater følelsen av å bry noen. Hvis jeg har valget, går jeg helt klart til steder der jeg føler meg velkommen.

Gjest prust
Skrevet

Jeg er opptatt av service, veldig opptatt av det.

I ditt tilfelle, hvis jeg bare skal ha kaffe, ville jeg helt klart valgt kaffebaren, der jeg i tillegg til kaffe, får et smil og god service.

MEN - hvis jeg skal ha mat, har jeg da ikke noe valg, og må ta til takke med kaféen, der surfjesene er....

Vi har et fast stoppested mellom Sørlandet og Vestlandet der maten ikke er så veldig å skryte av, men ungene synes det er veldig koselig å stoppe der - det hører liksom med - så vi tar nå en stopp der - men maten til oss voksne begrenser seg litt da.... Servicen er sånn midt på treet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...