Gå til innhold

Perfekte DOL-mødre

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke sant?

Og i RL er det mye større variasjoner!

he-he

Ja, mer variasjon

Flott at folk er forskjellige. :-)

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

20

• morsan

9

• puttelulle

7

• laban

6

Skrevet

Jeg har bare irriterende god hukommelse :-|

Stort sett finner jeg dem pga. mine egne "faste" formuleringer. F.eks. var det vel søking på bl.a. syltetøy og ull som gjorde at jeg fant akkurat denne...

Irriterende god hukommelse? Jeg er riktig glad i min, jeg :o)

Skrevet

Som flere har nevnt under her; nå er det jo slik at folk svarer der de føler de har noe å bidra med, da.

Humøret er ikke helt øverst skjønner jeg?

Gjest Miguela
Skrevet

Du glemte at alle er slanke og perfekte elskerinner. For ikke å snakke om at alle lager sunne og velsmakende middager hver dag. Når noen spiser godterier da er det fordi de er nødt til å unne seg noe godt etter den sunne maten.

Sexuallivet er som en drøm siden alle er så veltrente. Alle kan variere enormt, og trenger ikke å bruke senga. Nesten slik at de hopper utav senga når de får lyst så de ikke blir tatt for å være A4. For ikke å snakke om hvor fy det er å gjøre noe under dyna og uten lys.

Garderobene er smakfulle og elegant, men siden alle har så sikker stil og smak så brukes det minimalt med penger. Ingen impulsive kjøp, og ingenting som krymper i skapet.

Alle skryter av å være passe late, som da betyr at alle er super lykkelige i sin karrier og privatliv. Ellers er latskap fy. Passe lat betyr at man har tid til å slappe av om kvelden og i helgene fordi boligen er strøken og den sunne maten venter i kjøleskapet. Barna legger seg også alltid tidlig så foreldrene får kvalitetstid sammen.

Skrevet

Irriterende god hukommelse? Jeg er riktig glad i min, jeg :o)

Joda. Kunne bare tenkt meg litt annerledes prioritering iblant. Kaste ut noen uviktige ting fra barneskolens skuespill eller fjorårets DOL-debatt og få plass til noe viktigere :-)

Skrevet

Som flere har nevnt under her; nå er det jo slik at folk svarer der de føler de har noe å bidra med, da.

Humøret er ikke helt øverst skjønner jeg?

* Ikke hos deg heller, eller!??!* Selvironi har DOL-mødre iallefall IKKE!

Skrevet

Men man svarer jo der man synes man har noe fornuftig å komme med, ikke der man tilsynegir at man er en slappfisk av dimensjoner... ;o)

Sant nok, men mange svarer ikke på spørsmålet man stiller, men skal kverulere på formuleringen, kommasettingen, eller andre forhold som står i innlegget. ....DET er iriiterende, det!!!!!

Skrevet

Jeg oppfattet innlegget som et hjertesukk etter en lang debatt der hidi stort sett stod "alene mot røkla", som det så fint heter.

Gjest minnah
Skrevet

Du mener at hidis innlegg er ment som humor og ironi?

Skrevet

Du mener at hidis innlegg er ment som humor og ironi?

Absolutt ikke!:-) Det hun skriver er sannheten, det er slik det er her inne. Og det er faktisk stor humor!!!

Skrevet

Du glemte at alle er slanke og perfekte elskerinner. For ikke å snakke om at alle lager sunne og velsmakende middager hver dag. Når noen spiser godterier da er det fordi de er nødt til å unne seg noe godt etter den sunne maten.

Sexuallivet er som en drøm siden alle er så veltrente. Alle kan variere enormt, og trenger ikke å bruke senga. Nesten slik at de hopper utav senga når de får lyst så de ikke blir tatt for å være A4. For ikke å snakke om hvor fy det er å gjøre noe under dyna og uten lys.

Garderobene er smakfulle og elegant, men siden alle har så sikker stil og smak så brukes det minimalt med penger. Ingen impulsive kjøp, og ingenting som krymper i skapet.

Alle skryter av å være passe late, som da betyr at alle er super lykkelige i sin karrier og privatliv. Ellers er latskap fy. Passe lat betyr at man har tid til å slappe av om kvelden og i helgene fordi boligen er strøken og den sunne maten venter i kjøleskapet. Barna legger seg også alltid tidlig så foreldrene får kvalitetstid sammen.

Hehe...*s*

Skrevet

''Sexuallivet er som en drøm siden alle er så veltrente. Alle kan variere enormt, og trenger ikke å bruke senga. Nesten slik at de hopper utav senga når de får lyst så de ikke blir tatt for å være A4. For ikke å snakke om hvor fy det er å gjøre noe under dyna og uten lys.''

Og ingen sover med så mye som en tråd på kroppen! ;-) Her er man alltid klar til aksjon;-)

Skrevet

''Sexuallivet er som en drøm siden alle er så veltrente. Alle kan variere enormt, og trenger ikke å bruke senga. Nesten slik at de hopper utav senga når de får lyst så de ikke blir tatt for å være A4. For ikke å snakke om hvor fy det er å gjøre noe under dyna og uten lys.''

Og ingen sover med så mye som en tråd på kroppen! ;-) Her er man alltid klar til aksjon;-)

Hehehe ;-)

Gjest minnah
Skrevet

Absolutt ikke!:-) Det hun skriver er sannheten, det er slik det er her inne. Og det er faktisk stor humor!!!

Jeg synes faktisk, at i innlegget om 6-åringen og bursdag, at det - ironisk nok - er hidi som fremstiller seg som den perfekte mor.

Skrevet

Jeg synes faktisk, at i innlegget om 6-åringen og bursdag, at det - ironisk nok - er hidi som fremstiller seg som den perfekte mor.

Nettopp - merkelig å komme med et slikt innlegg etterpå...

Skrevet

Har ikke lest det, bare denne tråden, og den er faktisk urkomisk!!! Plutselig har både den ene og den andre menneskelige sider,,,,:-)))))))))

Skrevet

Har ikke lest det, bare denne tråden, og den er faktisk urkomisk!!! Plutselig har både den ene og den andre menneskelige sider,,,,:-)))))))))

HVA? Menneskelige sider? Dette vil jeg ha meg frabedt!

Gjest svava
Skrevet

Men det merkelige er at ute i RL så er det delte meninger om nesten alle disse punktene, mens her inne er det som èn massiv "prefeksjoniststemme"....

Og man føler seg "liten" så fort man trer ut av disse rammene her inne. Jeg blir en rebell her inne fordi jeg noen ganger bare blir sååå provosert!

''Jeg blir en rebell her inne fordi jeg noen ganger bare blir sååå provosert!''

Jeg synes bare du fremstår som veldig firkantet, selvgod og fordømmende. Så å si akkurat det som du fordømmer andre for.

Skrevet

HVA? Menneskelige sider? Dette vil jeg ha meg frabedt!

Hihi:-) Nemlig!!!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...