morsan Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 ''Sett i gang KaVa, sammen med gode venninner eller en hagefest med venner;)'' Regner med at det blir en nabofest i slutten av august. Sist gang endte det med at KaVa og ei av nabodamene dansa på bordet (noe som egentlig var litt skummelt, da det var snakk om et hagemøbelbord av ukjent kvalitet....) ''Tror det kalles sunt for sjel og sinn;))'' Så absolutt! SKÅL! ''Sist gang endte det med at KaVa og ei av nabodamene dansa på bordet (noe som egentlig var litt skummelt, da det var snakk om et hagemøbelbord av ukjent kvalitet....)'' Høres ut som noe klippet rett ut fra Americas Funniest Homevideos! ;-) Masse skumle bord som innfrir forventningene der;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Skrevet 9. juli 2009 ''Sett i gang KaVa, sammen med gode venninner eller en hagefest med venner;)'' Regner med at det blir en nabofest i slutten av august. Sist gang endte det med at KaVa og ei av nabodamene dansa på bordet (noe som egentlig var litt skummelt, da det var snakk om et hagemøbelbord av ukjent kvalitet....) ''Tror det kalles sunt for sjel og sinn;))'' Så absolutt! SKÅL! Bare et lite råd; ta bordet bedre i øyensyn neste gang;))) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Skrevet 9. juli 2009 ps. tror laban snakker om hukommelsen sin, og ikke debattene på dol;-) He, he;) 0 Siter
puttelulle Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Du er jo skjønn da;))) *roper* Hæ!!?!? Skjønn!?!?! Jeg!?!!? Jeg smugrøyker, jeg banner, jeg gir ungene Nuttella på loff til frokost hvis det er det de vil ha, jeg kjører for fort over fjellet, jeg gir dem sjokolade og potetgull på mandag, hvis det passer seg slik... Jeg er totalt upedagogisk i mange situasjoner... :-)))))) 0 Siter
puttelulle Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 ''Sexuallivet er som en drøm siden alle er så veltrente. Alle kan variere enormt, og trenger ikke å bruke senga. Nesten slik at de hopper utav senga når de får lyst så de ikke blir tatt for å være A4. For ikke å snakke om hvor fy det er å gjøre noe under dyna og uten lys.'' Og ingen sover med så mye som en tråd på kroppen! ;-) Her er man alltid klar til aksjon;-) 'Og ingen sover med så mye som en tråd på kroppen! ;-) Her er man alltid klar til aksjon;-)' Jeg sover naken pga.manglende aircondition på rommet, og jeg er glovarm pga. begynnende overgangsalder... Og manglende sexlyst.... :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Skrevet 9. juli 2009 *roper* Hæ!!?!? Skjønn!?!?! Jeg!?!!? Jeg smugrøyker, jeg banner, jeg gir ungene Nuttella på loff til frokost hvis det er det de vil ha, jeg kjører for fort over fjellet, jeg gir dem sjokolade og potetgull på mandag, hvis det passer seg slik... Jeg er totalt upedagogisk i mange situasjoner... :-)))))) Tror jeg omskriver hele "perfekte Dol.mødre....... Herlig er du;))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.