Gå til innhold

Perfekte DOL-mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Sett i gang KaVa, sammen med gode venninner eller en hagefest med venner;)''

Regner med at det blir en nabofest i slutten av august. Sist gang endte det med at KaVa og ei av nabodamene dansa på bordet (noe som egentlig var litt skummelt, da det var snakk om et hagemøbelbord av ukjent kvalitet....)

''Tror det kalles sunt for sjel og sinn;))''

Så absolutt!

SKÅL!

''Sist gang endte det med at KaVa og ei av nabodamene dansa på bordet (noe som egentlig var litt skummelt, da det var snakk om et hagemøbelbord av ukjent kvalitet....)''

Høres ut som noe klippet rett ut fra Americas Funniest Homevideos! ;-) Masse skumle bord som innfrir forventningene der;-)

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

20

• morsan

9

• puttelulle

7

• laban

6

hidi, the scorpion
Skrevet

''Sett i gang KaVa, sammen med gode venninner eller en hagefest med venner;)''

Regner med at det blir en nabofest i slutten av august. Sist gang endte det med at KaVa og ei av nabodamene dansa på bordet (noe som egentlig var litt skummelt, da det var snakk om et hagemøbelbord av ukjent kvalitet....)

''Tror det kalles sunt for sjel og sinn;))''

Så absolutt!

SKÅL!

Bare et lite råd; ta bordet bedre i øyensyn neste gang;)))

hidi, the scorpion
Skrevet

ps. tror laban snakker om hukommelsen sin, og ikke debattene på dol;-)

He, he;)

Skrevet

Du er jo skjønn da;)))

*roper* Hæ!!?!? Skjønn!?!?! Jeg!?!!? Jeg smugrøyker, jeg banner, jeg gir ungene Nuttella på loff til frokost hvis det er det de vil ha, jeg kjører for fort over fjellet, jeg gir dem sjokolade og potetgull på mandag, hvis det passer seg slik... Jeg er totalt upedagogisk i mange situasjoner... :-))))))

Skrevet

''Sexuallivet er som en drøm siden alle er så veltrente. Alle kan variere enormt, og trenger ikke å bruke senga. Nesten slik at de hopper utav senga når de får lyst så de ikke blir tatt for å være A4. For ikke å snakke om hvor fy det er å gjøre noe under dyna og uten lys.''

Og ingen sover med så mye som en tråd på kroppen! ;-) Her er man alltid klar til aksjon;-)

'Og ingen sover med så mye som en tråd på kroppen! ;-) Her er man alltid klar til aksjon;-)'

Jeg sover naken pga.manglende aircondition på rommet, og jeg er glovarm pga. begynnende overgangsalder... Og manglende sexlyst.... :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

*roper* Hæ!!?!? Skjønn!?!?! Jeg!?!!? Jeg smugrøyker, jeg banner, jeg gir ungene Nuttella på loff til frokost hvis det er det de vil ha, jeg kjører for fort over fjellet, jeg gir dem sjokolade og potetgull på mandag, hvis det passer seg slik... Jeg er totalt upedagogisk i mange situasjoner... :-))))))

Tror jeg omskriver hele "perfekte Dol.mødre.......

Herlig er du;)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...