morsan Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=8200 Full pott her;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 8 av 10. Bomma på nr. 5, synes det er logisk at man ikke skal svømme i høye bølger jeg da... Og på nr. 10, er det ikke lov å rope om hjelp om man er skikkelig redd da? Kun når man er i ordentlig fare? Hvem definerer hva som er skikkelig fare for den enkelte? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 8 av 10. Bomma på nr. 5, synes det er logisk at man ikke skal svømme i høye bølger jeg da... Og på nr. 10, er det ikke lov å rope om hjelp om man er skikkelig redd da? Kun når man er i ordentlig fare? Hvem definerer hva som er skikkelig fare for den enkelte? Den siste bommet jeg også på - når man er redd kan man faktisk være i fare nettopp pga det.. :-) Bommet også på nr 2, tippet at man alltid skulle si fra hvor man gikk for å bade. "Bad aldri alene" er jo smått idiotisk. Jaja. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Alt rett på meg også. Her satt det mye gammel barnelærdom spikret! Men det var jo veldig logisk da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.