Gjest Uff, vet ikke helt jeg. Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Har et sår på foten, med skorpe, typisk kløe-sår. Kan man ta solarium med dette, eller kan det være litt farlig? 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Huden er vel ikke helt helet. Jeg pleier å ha sinksalve på sår i tykt lag, evnt sunblock... ta på med en bomullspinne for "treffsikkerhet" så får du ikke sol på disse stedene. 0 Siter
Line Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Det går helt fint å sole sår med skorper på. Det gror enda fortere da, ut i fra egen og venners erfaring. 0 Siter
Gjest uff, vet ikke helt jeg. Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Det går helt fint å sole sår med skorper på. Det gror enda fortere da, ut i fra egen og venners erfaring. Det er ikke større fare for utvikling av kreft osv, pga av at huden der er tynn og sår? 0 Siter
Line Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Det er ikke større fare for utvikling av kreft osv, pga av at huden der er tynn og sår? Kreft kan man vel få av alt, så egentlig burde man aldri finne på å gjøre noe som helst. Tviler veldig på at et kvarter-tjue minutter med solarium gjør noen skade, altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.