Gå til innhold

Offentlig seremoni MJ

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ble det verdig avslutning?

Jeg så det på NRK2, og så at selv de norske interview objektene fikk trøbbel med følelser.

Det ble veldig sterkt når familien gikk opp til sist. Særlig dattera.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• Bookworm

11

• BMS!

4

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Verdig og verdig - er ikke sikker på om man kan kalle det verdig med en slik setting - minnekonsert(stund) er greit nok, men gjerne etter at vedkommende er begravet og man skal hylle ham i ettertid, men jeg synes kanskje det blir litt i overkant offentlig med kista stående der...

På den annen side satt jeg å så hele minnestunden, og ble rørt flere ganger, da datteren snakket på slutten rant tårene fritt...

Skrevet

Jeg syns det ble verdig avsluttning, ja.

Og jeg satt med tårer i øynene opp til fler ganger, og når dattern pratet rant øynene som en foss.

Skrevet

Jeg syns det ble verdig avsluttning, ja.

Og jeg satt med tårer i øynene opp til fler ganger, og når dattern pratet rant øynene som en foss.

Men jeg så ikke hele da, men det jeg så, syns jeg var bra.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Herregud...

??

Og hva mener så du?

Skrevet

Jeg så på hele seremonien, og jeg syntes det var en verdig avslutning. Jeg fikk klump i halsen da broren sang "Smile" og Usher gjorde også sterkt inntrykk....Men da datteren holdt sin lille tale på slutten, måtte jeg bare kapitulere..og tårene rant...

Skrevet

Neida, mener ingenting jeg. :-P

Men jeg så det i alle fall ikke. Har heller ikke hengt meg på "MJ har daua" - hypen. Syns det var laaangt tristere når Arne Næss (Sr.) døde. Han hadde faktisk masse vetugt å si, helt til sin død. Det var en stor person, ikke en patetisk "Se & Hør - kjendis".

Tenk å kalle MJ en "SE og HØR- kjendis"

Da er man ikke helt smart vel :o)

Skrevet

Men jeg så det i alle fall ikke. Har heller ikke hengt meg på "MJ har daua" - hypen. Syns det var laaangt tristere når Arne Næss (Sr.) døde. Han hadde faktisk masse vetugt å si, helt til sin død. Det var en stor person, ikke en patetisk "Se & Hør - kjendis".

Tror kanskje ikke du vet helt hva du snakker om når du kaller Michael Jackson en Se&Hør-kjendig.

Uansett hva man måtte mene om mennesket MJ, så kan ikke det ta fra ham hans betydning i musikkhistorien.

Skrevet

Tror kanskje ikke du vet helt hva du snakker om når du kaller Michael Jackson en Se&Hør-kjendig.

Uansett hva man måtte mene om mennesket MJ, så kan ikke det ta fra ham hans betydning i musikkhistorien.

Nei, herregud..det får jo være måte på degradering av en artist :-( Og mennesket MJ vet vi svært lite om.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har likt musikken, men ikke vært noen fan av MJ.

Men dødsfallet har vært så mye i media, at det har vært umulig å ikke få det med seg. Det var vært så mye at nysgjerrigheten til slutt var tent og at jeg også "måtte" få med meg seremonien.

Talent hadde han. Virkelig.

Skrevet

Er faktisk klar over hvilket geni han var, og hans betydning innen populærmusikken. Det gjør det allikevel ikke mer interessant å se en klissete begravelse på TV.

Nei, du er vel kanskje mer opptatt av deg selv:-) Men av respekt for en stor artist som er borte - og alle som sørger over han, så bør du ikke skirve slike ting.

Skrevet

Er faktisk klar over hvilket geni han var, og hans betydning innen populærmusikken. Det gjør det allikevel ikke mer interessant å se en klissete begravelse på TV.

Bare til info, dette var en ikke en begravlese.

Men fortsett gjerne og uttale deg om noe du tydelig ikke har sett på engang....

Tenker MJ har gjort mer for se&hør, enn at Se&hør har gjort MJ til kjendis...

Utrolig sakelig utsagn du komme med i dag

Skrevet

Såklart han hadde talent, men jeg syns det er ekkelt og SKUMMELT at mediadekningen er 10 ganger større enn ved valget i Iran og tilstandene rundt det. I USA, altså.

Lite interessant å se en begravelse for noen jeg aldri har sett... uansett hvor genial personen var som musiker og danser.

Det var ingen begravelse, men en minnestund med taler og sanger fra familie og venner/andre artister.

Skrevet

Jo, det skal jeg! Jeg syns det er PATETISK med den opptattheten folk har vist dette!!!

Ja, det synes du vel. Respesktløshet er uansett noe dritt.

Skrevet

Ikke for deg - men for meg, og mange hundre tusen (sikkert millioner) andre - er dette viktig.

Skrevet

Nei, du er vel kanskje mer opptatt av deg selv:-) Men av respekt for en stor artist som er borte - og alle som sørger over han, så bør du ikke skirve slike ting.

Egentlig det som var poenget mitt også. Helt greit at folk ikke gidder å følge med på dette, men jeg synes man kan la være å komme med slike respektløse kommentarer når noen faktisk har dødd, og mange synes dette er veldig trist.

Da er det bedre å tie...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jo, det skal jeg! Jeg syns det er PATETISK med den opptattheten folk har vist dette!!!

Det er en stor artist.

Ikke noe merkelig at folk titter litt ut fra seg selv, får med seg hva som skjer, og er opptatt av det.

Gjest Kimmie
Skrevet

Jeg synes det var verdig og veldig vakkert,synes det var rørende at familien inkluderte Verden i dette. De vet nok at han selv var veldig glad i fansen,og virkelig ville Verden bare godt,og mange mennesker er glad i han også og vil savne han.

Skrevet

Egentlig det som var poenget mitt også. Helt greit at folk ikke gidder å følge med på dette, men jeg synes man kan la være å komme med slike respektløse kommentarer når noen faktisk har dødd, og mange synes dette er veldig trist.

Da er det bedre å tie...

Det er det jeg mener. Jeg var så dum at jeg fulgte seremonien på TV2 Nyhetskanalen en stund med disse evinnelige tekstmeldingene gående nederst i bildet. Og selv der - under minnseremonien kom det masse meldinger fulle av dritt. Såpass at enkelte andre skrev inn meldinger og ba de som ikke hadde noe positivt å si - om å la være å si noe.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det må da gå an å bruke energien på noe skikkelig i stedet.

sånn som...?

Uansett, jeg syntes de to-tre timene var verdt sittingen foran skjermen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...