Gå til innhold

Offentlig seremoni MJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må da gå an å bruke energien på noe skikkelig i stedet.

Slik som du gjør?

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• Bookworm

11

• BMS!

4

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er det jeg mener. Jeg var så dum at jeg fulgte seremonien på TV2 Nyhetskanalen en stund med disse evinnelige tekstmeldingene gående nederst i bildet. Og selv der - under minnseremonien kom det masse meldinger fulle av dritt. Såpass at enkelte andre skrev inn meldinger og ba de som ikke hadde noe positivt å si - om å la være å si noe.

Jeg så heldigvis på på NRK2, og litt av grunnen var at jeg så at man kunne sende inn tekstmeldinger underveis - og jeg vet som regel at der kommer det fram mindre positive ting også.

Jeg skjønner ikke: hvis man ikke interesserer seg for MJ (eller andre) hvorfor sitter man å ser på, leser innlegg som omhandler det, og skriver meldinger og svarer på innlegg?

Skrevet

Det må da gå an å bruke energien på noe skikkelig i stedet.

Slik som du?

Unnskyld, men nå bør du med all respekt å melde slutte å skrive i denne tråden"

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Til døme valget i Iran. Veeeldig viktig sak.

Ja visst.

Det går faktisk ann samtidig å være opptatt av valget i Iran og MJ. Og H1N1, bjørrner rundt om i landet, samt familie, jobb, venner og DOL osv osv.

Skrevet

Fulgte med på valget i Irakn også jeg, men jammen klarte jeg å se på begge deler gitt - at man interesserer seg for én ting, utelukker ikke alt annet, og en kan ikke bare engasjere seg i krig og elendighet?

Skrevet

Ja, faktisk!

Jeg studerer og har også prosjekter reletert til utdannelsen på si.

Og hvordan går det med studiene om dagen?

Skrevet

Ja visst.

Det går faktisk ann samtidig å være opptatt av valget i Iran og MJ. Og H1N1, bjørrner rundt om i landet, samt familie, jobb, venner og DOL osv osv.

Ja, skulle du ha sett noe så merkelig;-)

Skrevet

Jeg så heldigvis på på NRK2, og litt av grunnen var at jeg så at man kunne sende inn tekstmeldinger underveis - og jeg vet som regel at der kommer det fram mindre positive ting også.

Jeg skjønner ikke: hvis man ikke interesserer seg for MJ (eller andre) hvorfor sitter man å ser på, leser innlegg som omhandler det, og skriver meldinger og svarer på innlegg?

Du kan så si.....For meg ser det ut som om noen bruker denne muligheten til å kunne sende sms under programmer til å få ut dritt. Jeg var passe irritert etter en stund. Og så kommer jeg hit og finner innlegg av samme typen her......Grrr..

Men jeg slo over til NRK2 etter hvert, heldigvis :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, skulle du ha sett noe så merkelig;-)

he-he. ;-)

Skrevet

Eller andre saker.

Men at noe er viktig, gjør ikke at det er utrolig på tryne å se på noe annet.

Har du sett på en film i det siste. Spist usunn mat isten for noe sunt. Tatt en sjokolade, at du kan... folk sulter i verden, og du bruker penger på drittmat og ser på film......

Ikke at jeg mener at det er feil å spise sjokolade eller usunn mat, men om man ikke kan se på en konsert pga krig i verden, så må jo det gjelde alt annet også.

Skrevet

Ja, faktisk!

Jeg studerer og har også prosjekter reletert til utdannelsen på si.

Jeg jobber. Og leser aviser og ser på debatter/nyheter på tv. Men akkurat i dag var det minnestunden til en av verdens største artister som var viktig - i 2-3 timer av fritiden min.

Skrevet

Har ferie fra selve studiene.

Oj, kanskje det er flere som har ferie (eller faktisk bare fri om kvelden) og dermed kunne bruke 2-3 timer på å se på MJ-minnestunden?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Men hvorfor? Det er jo bare meningsløst kjendismøkk.

Vel.

Tygg litt på det.

Gjest herminegrang
Skrevet

Ja, jeg synes det ble en verdig minnestund. Synes det var klokt av familien å la det bli så personlig. Tårene rant hele tiden hos meg, ungene mine trodde jeg hadde klikket...

Og det er det som er så rart; hvordan kan vi ha så sterke følelser for en person vi aldri har møtt? Og hvordan kan så mange mennesker sørge over en enkelt person? Svaret er vel enkelt: MJ var jo helt spesiell. Skrev sine egne sanger, Nydelig sangstemme, utrolig god til å danse, var den kjendisen som ga mest til veldedighet (kom i guinness record bok pga det). og var også i tillegg en person vi fikk vite veldig lite om, siden han ikke ga så mye intervjuer.

Synes også at det er respektløst av folk å sende sms med nedlatende ord om Mj. Hvis en ikke kan like ham, hvorfor i alle dager sitter folk og ser på minnestunden da? Herregud, sier jeg bare. Jeg, f.eks. hater sport og fotball. Jeg setter meg da aldri til å se på fotballkamp, og sender ekle smser...>Jeg bytter heller kanal...

Skrevet

Jeg gidder ikke å bruke med tid på dette - du klarer jo ikke å skjønne at folk kan ha andre interesser enn deg...

Skrevet

Den som uttaler om dette er en av de som bruker dol som en inngangsport til sin egen navle. Håper du skjønner at det kan virke en smule irriterende? At du, av alle. sitter på din høye hest og skal fortelle andre at de har interesser som er under din verdighet?

Gjest bjølsen
Skrevet

Og du har skrevet lange avhandlinger om valget i Iran her på DOL i det siste? Eller har navlebeskuelsen tatt det meste av tiden?

Skrevet

Verdig og verdig - er ikke sikker på om man kan kalle det verdig med en slik setting - minnekonsert(stund) er greit nok, men gjerne etter at vedkommende er begravet og man skal hylle ham i ettertid, men jeg synes kanskje det blir litt i overkant offentlig med kista stående der...

På den annen side satt jeg å så hele minnestunden, og ble rørt flere ganger, da datteren snakket på slutten rant tårene fritt...

Jeg tenker at det var fint at han var med der, og fikk oppleve sin siste hyllest. Det var ikke så mye av det på slutten.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

eller var dette spontant?

Hva tror dere?

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Du kan så si.....For meg ser det ut som om noen bruker denne muligheten til å kunne sende sms under programmer til å få ut dritt. Jeg var passe irritert etter en stund. Og så kommer jeg hit og finner innlegg av samme typen her......Grrr..

Men jeg slo over til NRK2 etter hvert, heldigvis :-)

Det som var deilig på TV2 var at det var ingen som prata i bakgrunnen. PÅ NRK2 så skravla jo de i studio alt for mye. DET forstyrret meg da jeg forsøkte dne kanalen. SMS'ene bare lot jeg være å lese.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...