Gå til innhold

Offentlig seremoni MJ

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg så litt av det på nettet nå og må innrømme at tårene kom når datteren holdt tale. Stakkars, lille jente :-( Grusomt å miste faren sin så tidlig :-(

Minstemor på fem hører ikke på annet enn "We are the world" idag. Fikk visst smaken når hun hørte sangen på PC'n isted :)

Ja, det var meget sterkt å se henne.

Og det var en kraftig påminnelse på at artisten også er et menneske.

Jeg har aldri vært noe spesielt opptatt av MJ eller andre artister, Men jeg ble fanget av den voldsomme mediedekningen...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• Bookworm

11

• BMS!

4

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

eller var dette spontant?

Hva tror dere?

Det så veldig spontant ut, synes jeg. De voksne rundt henne så litt overraska ut, men hun virket så bestemt på å gjøre det at de slapp henne til samtidig som de samlet seg beskyttende rundt henne og tok imot henne da det brast. Sånn opplevde jeg det i alle fall, men man vet jo aldri med den familien. De er drevne når det gjelder slikt. Sterkt var det uansett, og rart! Jeg har ikke sett på dem som virkelige mennesker, det merker jeg nå. Kanskje fordi de alltid har vært skjult bak masker?

Gjest togli
Skrevet

Ja, det var meget sterkt å se henne.

Og det var en kraftig påminnelse på at artisten også er et menneske.

Jeg har aldri vært noe spesielt opptatt av MJ eller andre artister, Men jeg ble fanget av den voldsomme mediedekningen...

Jeg har heller aldri hatt noe spesielt forhold til MJ, men man blir fanget av all mediedekningen osv..

Gjest Lilje30
Skrevet

Ja, veldig rørende. Jeg er ikke av dem som har lettest for å ta til tårene ved slike anledninger, men akkurat dette ble for sterkt for meg. Bare det å få se disse barna uten masker var jo merkelig i seg selv. Stakkars minstemann, han ser utrolig lei seg ut, og så forsvinner han nesten blant alle de voksne/høye rundt seg. Får klump i halsen av å se på han:-(

Det virker jo som døtrene dine har sans for kvalitet, og det er jo bra :-) Men huff for en tragisk hendelse det kanskje minner dem om...

Jeg tror minstemann ble skjermet. Jeg så at han ble trukket bort fra kameralinsene flere ganger eller enav de voksne stod foran han. Han er ikke gammel nok til å ta avgjørelsen om sin sorg over å ha mistet pappaen sin skal være allemanns eie. Slik tolkerj eg det.

Skrevet

Jeg tror minstemann ble skjermet. Jeg så at han ble trukket bort fra kameralinsene flere ganger eller enav de voksne stod foran han. Han er ikke gammel nok til å ta avgjørelsen om sin sorg over å ha mistet pappaen sin skal være allemanns eie. Slik tolkerj eg det.

OK. Ja, det kan godt hende at det var slik det var. Han så bare så fryktelig lei seg ut i de glimtene vi så av han. Naturlig nok :-(

Skrevet

Det som var deilig på TV2 var at det var ingen som prata i bakgrunnen. PÅ NRK2 så skravla jo de i studio alt for mye. DET forstyrret meg da jeg forsøkte dne kanalen. SMS'ene bare lot jeg være å lese.

Jeg synes TV2 kunne ha opplyst om hvem som var på scenen til enhver tid. Og når det gjelder sms-ene som tikker inn, så dras mine øyne mot dem, dessverre:-(

Men heldigvis så er det ikke bare jeg som reagerer på sms-ene som kom på skjermen under minneseremonien:

http://www.side2.no/musikk/article2663996.ece

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg synes TV2 kunne ha opplyst om hvem som var på scenen til enhver tid. Og når det gjelder sms-ene som tikker inn, så dras mine øyne mot dem, dessverre:-(

Men heldigvis så er det ikke bare jeg som reagerer på sms-ene som kom på skjermen under minneseremonien:

http://www.side2.no/musikk/article2663996.ece

Egentlig var det TV2 som burde se seg for gode til å skulle tjene penger på en minneseremoni. Det var litt respektløs mot hele opplegget å 'forsøple' en verdig seremoni med slikt!

Skrevet

Egentlig var det TV2 som burde se seg for gode til å skulle tjene penger på en minneseremoni. Det var litt respektløs mot hele opplegget å 'forsøple' en verdig seremoni med slikt!

Men det er jo så typisk TV2. De aner ikke hva verdighet betyr. Bare penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...