Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• frosken

5

• Lillemus

4

• Glimtipper

3

Skrevet

Hvis du kjenner selv at du stinker er det sikkert lurt :-)

Gjest lauring
Skrevet

Da er det bare å la være å lese, akkurat som jeg lar være å se på minnestunden til MJ når jeg ikke er interessert.

Tror du virkelig NOEN på DOL er interesert i om du skal dusje eller ikke?

Skrevet

Hehe ja. :-)

Lukter spesielt sterkt fra området rundt mine edlere deler. Bare så du veit det.

Hm, viktig opplysning ja :-). Nå får jeg sikkert sove godt i natt, gode drømmer :-)

Gjest lauring
Skrevet

Om ikke annet er JEG det. Hold kjeft og gråt litt over MJ du.

Jeg driter i MJ. På samme måte som jeg driter i om selvopptatte fjotter skal dusje eller ikke.

Skrevet

Jeg driter i MJ. På samme måte som jeg driter i om selvopptatte fjotter skal dusje eller ikke.

Om du begynner å drite for mye så kommer du nok til å stinke du også :-)

Gjest lauring
Skrevet

Om du begynner å drite for mye så kommer du nok til å stinke du også :-)

Det er mulig. Men jeg har ikke tenkt å starte en egen tråd om det;)

Skrevet

Det er mulig. Men jeg har ikke tenkt å starte en egen tråd om det;)

Hehe, nei det er vel lurere å vaske seg i all stillhet ja :-)

Gjest nytissa
Skrevet

- Og jeg har nettopp vært på do og tissa en liten skvett.

Gjest bare sånn til din informasjon...
Skrevet

og du lurer på hvorfor du ikke har dame.......................??

Skrevet

og du lurer på hvorfor du ikke har dame.......................??

''og du lurer på hvorfor du ikke har dame.......................??''

Nei, kan du skjønne hvorfor? En overvektig latsabb med cola og boller som hovedkosthold, som ikke gidder vaske seg og dermed stinker, som konstant klager over at ingen vil ha ham og hvor dumme alle andre er og hvordan alle andre tror at han er (som om noen bryr seg!). Damene burde jo løpe etter en sånn sjarmklump! ;o)

Det verste er jo at han av og til viser sider av seg som kan være litt sjarmerende og viser en annen og mye mer tiltalende fyr - kan han ikke la denne fyren ta mer overhånd i livet sitt?

Skrevet

Nei, kan du skjønne hvorfor? En overvektig latsabb med cola og boller som hovedkosthold, som ikke gidder vaske seg og dermed stinker, som konstant klager over at ingen vil ha ham og hvor dumme alle andre er og hvordan alle andre tror at han er (som om noen bryr seg!). Damene burde jo løpe etter en sånn sjarmklump! ;o)

Det verste er jo at han av og til viser sider av seg som kan være litt sjarmerende og viser en annen og mye mer tiltalende fyr - kan han ikke la denne fyren ta mer overhånd i livet sitt?

Jeg synes det unødvendig og kjipt at du gjentar disse påstandene om smir. Han har en alvorlig psykisk lidelse og har mer enn nok vansker knyttet til sin selvfølelse og hva andre måtte tenke om han, og trenger neppe hjelp til å få oppramset det du oppfatter som hans verste sider gang på gang.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''.....viser sider av seg som kan være litt sjarmerende og viser en annen og mye mer tiltalende fyr - kan han ikke la denne fyren ta mer overhånd i livet sitt''

Enig.

Tror nok han kan være tiltalende og sjarmerende om han vil. :-)

Skrevet

Jeg synes det unødvendig og kjipt at du gjentar disse påstandene om smir. Han har en alvorlig psykisk lidelse og har mer enn nok vansker knyttet til sin selvfølelse og hva andre måtte tenke om han, og trenger neppe hjelp til å få oppramset det du oppfatter som hans verste sider gang på gang.

Ok.

Skrevet

Og det fritar ham for å snakke som han vil til alle andre?

Han får bare regne med å få svar.

Skrevet

Nå kjenner jeg SMIR sånn littegranne og han er helt annerledes på tomannshånd. Det er nok grunner til at han oppfører seg slik han gjør på DOL til tider, mest sannsynlig for å provosere, få oppmerksomhet og få bekreftet alt det ille han tenker om seg selv.

Han er stort sett en særdeles intelligent, hyggelig, morsom, små-sarkastisk, litt innesluttet fyr som sliter med en del ting.

Det er ingen grunn til å bekrefte hans dårlige selvbilde, selv om det er hva han ber om.

Skrevet

Nå kjenner jeg SMIR sånn littegranne og han er helt annerledes på tomannshånd. Det er nok grunner til at han oppfører seg slik han gjør på DOL til tider, mest sannsynlig for å provosere, få oppmerksomhet og få bekreftet alt det ille han tenker om seg selv.

Han er stort sett en særdeles intelligent, hyggelig, morsom, små-sarkastisk, litt innesluttet fyr som sliter med en del ting.

Det er ingen grunn til å bekrefte hans dårlige selvbilde, selv om det er hva han ber om.

''Han er stort sett en særdeles intelligent, hyggelig, morsom, små-sarkastisk, litt innesluttet fyr som sliter med en del ting.''

Det er jo disse første tingene som skinner igjennom her av og til og som han da ofte får mange fine tilbakemeldinger på - også fra meg selv om jeg i dag har jeg vært krass i forhold til ham. Det er disse sidene av seg selv han burde få mer frem i lyset!

Skrevet

''Han er stort sett en særdeles intelligent, hyggelig, morsom, små-sarkastisk, litt innesluttet fyr som sliter med en del ting.''

Det er jo disse første tingene som skinner igjennom her av og til og som han da ofte får mange fine tilbakemeldinger på - også fra meg selv om jeg i dag har jeg vært krass i forhold til ham. Det er disse sidene av seg selv han burde få mer frem i lyset!

Ja, om det bare hadde vært så lett :)

Det er nok mer komplisert enn å bare fokusere på de positive sidene ved seg selv.

Skrevet

Ja, om det bare hadde vært så lett :)

Det er nok mer komplisert enn å bare fokusere på de positive sidene ved seg selv.

Jeg skjønner jo det, men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...