Gjest togli Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Når vi reiser til Spania om sommeren tar vi alle med ei lita innejakke hver. Ellers har vi med kun sommertøy. Det er svært sjelden vi får bruk for innejakka. Faktisk tror jeg det kun er på flyet vi har brukt det. På flyet kan det noen ganger bli litt kaldt - iallefall for en frossenpinn som meg ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Jeg ville tatt med minst en bukse, (litt varm) genser og joggesko. Hvis du ikke får bruk for det der nede, kan jeg love deg det er kaldt å sitte på flyet tilbake til Norge i kun sandaler, singlet og shorts, så jeg pleier alltid ha med varme klær til flyturen. ''det er kaldt å sitte på flyet tilbake til Norge i kun sandaler, singlet og shorts'' Jeg ville uansett hvor varmt det hadde vært på flyet ikke brukt singlet og shorts, men hatt på meg litt mer tøy;-) 0 Siter
mirami Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 ''det er kaldt å sitte på flyet tilbake til Norge i kun sandaler, singlet og shorts'' Jeg ville uansett hvor varmt det hadde vært på flyet ikke brukt singlet og shorts, men hatt på meg litt mer tøy;-) Hehe, det var en gang jeg hadde kun singlet og shorts på flyet, og etter det har jeg lært! Var en kald flytur, det! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Jeg ville uten tvil tatt med bukse og genser. Det blir kjølig på kveldene, spesielt når man går i sola hele dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.