Gå til innhold

Klær

Anbefalte innlegg

Gjest 32 års krise
Skrevet

Hvordan bør en "jente" på 32 kle seg?

Hva slags frisyre bør hun ha, er hun for gammel til langt hår?

Skrevet

Hun bør kle seg i klær hun liker og kler! Hun bør ha en hårfrisyre som passer til både hår og ansikt.

Personlig ville jeg nok styrt unna de korteste skjørtene og det høyeste håret, jeg da...

serendipity
Skrevet

Hun bør kle seg i klær hun liker og kler! Hun bør ha en hårfrisyre som passer til både hår og ansikt.

Personlig ville jeg nok styrt unna de korteste skjørtene og det høyeste håret, jeg da...

Man bør kle seg etter kroppen, humøret og personligheten uansett hvor gammel man er. Men mini skjørt, trange utringede topper og stiletter syntes jeg ser panisk ut på de som er over 55 (skjønt den kombinasjonoen ikke er særlig til 32 åringer heller, fordi det blir for mye av det "gode". Selv er jeg 32+ og bruker mini-skjørt en dag, haremsbukse og converse den neste, kjole den trede og joggebukse den fjerde. Mao. så tar jeg på meg det jeg vil. Bar mage har jeg ikke til annet enn bikini :-)

Hvr hår angår så kan man spn 32-åring ha den frisyren man liker best ;-)

serendipity
Skrevet

Man bør kle seg etter kroppen, humøret og personligheten uansett hvor gammel man er. Men mini skjørt, trange utringede topper og stiletter syntes jeg ser panisk ut på de som er over 55 (skjønt den kombinasjonoen ikke er særlig til 32 åringer heller, fordi det blir for mye av det "gode". Selv er jeg 32+ og bruker mini-skjørt en dag, haremsbukse og converse den neste, kjole den trede og joggebukse den fjerde. Mao. så tar jeg på meg det jeg vil. Bar mage har jeg ikke til annet enn bikini :-)

Hvr hår angår så kan man spn 32-åring ha den frisyren man liker best ;-)

Skrevet

Kle deg som du vil, men personlig synes jeg ikke at noen over 17 år bør gå i pinetrange bukser (som ser ut som de er sprayet på), skjørt som knapt nok dekker trusa eller utringing som rekker ned til brystvortene. ;o)

Likeså når det gjelder hår - trives du med langt hår så ha langt hår. Selv har jeg med små skritt klippet håret stadig kortere det siste halve året. :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kle deg som du vil.

Ha håret som du vil.

Din egen smak kan endre seg etter hvert, slik at evt endring i klesstil kommer som følge av det.

Gjest mora2
Skrevet

Isj, hvorfor skal man bry seg hva alle andre mener?

Har du lyst, har du lov! ;P

hidi, the scorpion
Skrevet

Isj, hvorfor skal man bry seg hva alle andre mener?

Har du lyst, har du lov! ;P

Jeg skal i brylupp og trenger hjelp! Har mage og bryster og ikke god råd... Kan du hjelpe?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg skal i brylupp og trenger hjelp! Har mage og bryster og ikke god råd... Kan du hjelpe?

Hmmm... Str bruker du? :0)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hmmm... Str bruker du? :0)

Ihvetfall 42 pga puppene....

Gjest mora2
Skrevet

Ihvetfall 42 pga puppene....

Her er det endel fine kjoler, noen går opp til str L. Masse forskjellig hvertfall. Litt vondt å vite hva du liker også.

http://www.motehus.no/prodlist.php?id=150

Bestilte selv to kjoler derfra i går. Men ikke til bryllup da. ;P

Denne type kjole syns jeg kan være litt fint, finnes også i lang, og i andre farger. http://www.myfashion.no/ds_product_info.php/cPath/88_141/products_id/1796

hidi, the scorpion
Skrevet

Her er det endel fine kjoler, noen går opp til str L. Masse forskjellig hvertfall. Litt vondt å vite hva du liker også.

http://www.motehus.no/prodlist.php?id=150

Bestilte selv to kjoler derfra i går. Men ikke til bryllup da. ;P

Denne type kjole syns jeg kan være litt fint, finnes også i lang, og i andre farger. http://www.myfashion.no/ds_product_info.php/cPath/88_141/products_id/1796

Skal se nøyere på dem;) Du har nydelig smak, mora2!

Gjest mora2
Skrevet

Skal se nøyere på dem;) Du har nydelig smak, mora2!

Jøsses, det er det ikke ofte jeg hører her på dol! ;P

Håper du finner noe du kan bruke. Nattinatt!

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...