Gå til innhold

Ut på tur i Norge!

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig i geografi
Skrevet

Jeg skal på bilferie i Norge, men vet ikke helt hvor ennå. leter etter Norgeskart med kjente byer, og helst fylkesoversikt. har lett på nettet uten hell. hadde blitt gla om du fant et for meg. Takk :)

Gjest takk til gule sider
Skrevet

Prøv kart på Gule Sider

Gjest dårlig i geografi
Skrevet

tusen takk. Kan du hjelpe meg å få en sånn oversikt over hele landet også? Tenker vi ikke reiser så langt nord. Muligens til Trondheim. Har så lyst til å kjøre atlanterhavsveien.

Skrevet

tusen takk. Kan du hjelpe meg å få en sånn oversikt over hele landet også? Tenker vi ikke reiser så langt nord. Muligens til Trondheim. Har så lyst til å kjøre atlanterhavsveien.

Her er et kart der du kan zoome inn, uten å oppgi adresser (start med å klikke på A-symbolet):

http://www.aftenposten.no/reise/article1305865.ece

Hvis du vil ha detaljert beskrivelse av hvordan du kommer et bestemt sted, er det massevis av reiserute-generatorer på nettet, f.eks. her:

http://www.kvasir.no/om/kart?ps=3&n=63.1285470013068&s=62.8995521854208&e=7.62509330126379&w=7.04391181151647&t=109&l=125&b=321&r=369&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

Men egentlig synes jeg du skal skaffe deg et papirkart for å få litt oversikt, som en start. Gå i en bokhandel, eller lån NAF-boka av en som er medlem.

Skrevet

Vi kjørte Atlanterhavsveien i vår og ble litt skuffet. Ganske oppskrytt syntes vi. Men det er sikkert mye mer spektakulært når det blåser friskt fra vest og sjøsprøyten står over veien. Men altså - ikke skru forventningene for høyt til akkurat den veistubben der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...